Intercanvi Velobici. Cat 2013
Anirem publicant les novetats del grup d’alumnes de 3r d’ESO que s’ha desplaçat a Santa Coloma de Farners així com ens vagin arribant: 1r dia:16/3/13 Ahir dissabte, durant el viatge tot va funcionat perfectament. Puntualitat, bon temps, bon comportament de tots els alumnes, … Avui matí, rebuda sensacional dels alumnes, pares i professors de l’ies […]
Intercanvi Velobici. Cat 2013 Llegeix més»

