- Per canviar de centre s’ha de participar en el procés d’admissió del nivell corresponent a l’alumne que volem canviar.
- En el cas dels centres públics, el procés d’adscripció es realitza quan un alumne acaba l’etapa educativa en el seu centre i en aquest ja no hi ha més nivells educatius. Això seria quan es passa de 6è de primària a 1r d’ESO (només si el centre no té ESO).
- En el cas de centres concertats, si fos el cas s’ha de participar en el procés d’admissió quan en el mateix centre no hi ha més nivells educatius i no té adscripció a cap altre centre concertat.
- Presentació telemàtica de sol·licituds: del 4 al 14 de maig de 2026.
- Puntuació provisional sense adjudicació de centre (data de publicació dia 1 de juny de 2026).
- El període de reclamacions és de dia 2 a dia 4 de juny. Les famílies que tenguin usuari autenticat podran fer una reclamació en línia i podran adjuntar documentació en aquest tràmit.
- Llistat definitiu amb l’adjudicació del centre (data de publicació dia 19 de juny de 2026).
Trobareu més informació del procés a l’oficina d’escolarització de la Conselleria d’Educació i Universitats
Notícies
Admissió alumnat PEI
Dilluns, 11 de maig, s’obrirà el termini per presentar les sol·licituds d’admissió al Programa d’Ensenyaments Integrats (PEI). Les sol·licituds es podran formalitzar a les oficines…

