La guerra no és sostenible. Per un 2026 en pau

Des de la Comissió de Medi Ambient volem desitjar-vos unes bones festes de Nadal i un Any Nou ple de serenitat i respecte. Aquest any hem volgut enviar un missatge especial a través de la nostra decoració: una bandera de Palestina amb el lema que ens recorda que la guerra no és sostenible. L’arbre de Nadal, amb regals embolicats en paper groc com a símbol d’Ucraïna i estrelles blanques, vermelles i verdes inspirades en la bandera palestina, simbolitza la nostra esperança compartida de pau.

Som conscients que encara hi ha conflictes actius a moltes parts del món, com a Etiòpia, Síria, Iemen, Afganistan… Aquestes guerres ens recorden que la pau no és només un desig nadalenc, sinó una responsabilitat col·lectiva.

Que aquestes festes ens inspirin per un futur més just i pacífic. Perquè la guerra no és sostenible, i la pau és l’única opció viable per a tothom.

Desplaça cap amunt