Projecte de “reutilització dels llibres de text“
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
Per facilitar açò, enguany la comissió ambiental de l’institut inicia un programa de reutilització dels llibres de text, amb els objectius de:
- Disminuir la despesa anual que suposa la compra de llibres de text.
- Reutilitzar els llibres, aprofitant recursos que de vegades es perden a l’acabament de cada curs, en la línia d’incrementar la sostenibilitat global del nostre centre.
- Organitzar un projecte que impliqui tot l’alumnat del Quadrado, fins i tot aquells/es que s’incorporen al centre o l’abandonen.
Ho farem de la següent manera:
- Del 18 al 21 de juny, a la biblioteca durant els dos patis
- Del 26 al 28 de juny, a la biblioteca, de 10 a 12 h.L’alumnat podrà cedir els llibres de text i també els de lectura. Rebrà un tiquet per cada llibre.
- A partir del 3 de setembre cada tiquet es podrà permutar per un llibre. Els llibres es lliuraran per rigorós ordre de demanda. Si s’esgotassin els exemplars sol·licitats, el tiquet es pot guardar per a altres cursos.
- Els tiquets també es podran traspassar a altres companys del mateix curs o no (per exemple familiars o amics). Cal tenir en compte que per al curs proper, canvien els llibres de text per als nivells de 1r i 3r d’ESO.
- En tot cas, els tiquets tindran una validesa de 3 anys.
No podem garantir que cada estudiant aconseguesqui tants de llibres com ha cedit, però el balanç global del projecte creiem que serà beneficiós per a tothom i el col·lectiu agrairà la donació voluntària i altruista. Per aquest motiu sol·licitam i agraïm la col·laboració en un projecte que serà útil, beneficiós i ecològicament positiu.
Moltes gràcies.


