Taller sobre educació en relacions respectuoses

El proper dijous 22 de gener, de 19 a 21 h, es realitzarà a la sala d’actes del nostre institut, un taller a càrrec de l’educador social Jorge Meruelo sobre com avançar cap a unes relacions més justes i respectuoses, en el qual s’aprofundirà en com es produeixen els aprenentatges de la violència i la importància de cuidar els vincles en els processos pedagògics per tal de revertir-los.

El taller, que porta per títol “I amb els nens i adolescents, què? Aprenentatges de la violència, enfocament de gènere i amor al vincle“, posarà èmfasi en l’educació dels al·lots i joves, i s’estructura en tres blocs: la conducta violenta com a resultat d’un aprenentatge social; el procés que va de la diferenciació a la deshumanització i com es trenca el vincle amb l’altre; i un espai final de conclusions.

Es tracta d’una formació organitzada per l’àrea d’Igualtat de l’Ajuntament de Ciutadella, que és gratuïta, i està oberta a tota la comunitat educativa dels distints centres educatius del municipi.

Us hi esperam!

Desplaça cap amunt