Grups guanyadors del concurs “Aula Sostenible”
La Comissió de Medi Ambient felicita els grups 1r A d’ESO i EUCCO-TAVA, guanyadors del concurs “Aula Sostenible” d’aquest curs escolar. Enhorabona pel vostre esforç i compromís amb la sostenibilitat! Ben aviat podreu gaudir del premi.
Grups guanyadors del concurs “Aula Sostenible” Llegeix més»

