SESSIONS VIRTUALS D'ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA

TT cartell generalTU TRIES!
Sessions virtuals d'orientació universitària
CENTRE MUNICIPAL UNIVERSITARI (CMU)

Des del Centre Municipal Universitari de l’Ajuntament de Ciutadella, s’han organitzat unes xerrades en format virtual de diverses universitats, així com de tècnics i experts en orientació, accés i admissió a la universitat, que entenem com un recurs d’orientació universitària interessant.

Destinataris: estudiants de 1r i 2n de batxillerat, de 1r i 2n de CFGS, accés a majors de 25 anys, famílies i persones interessades a formar-se en estudis superiors.

Programa i Formulari d'inscripció

OLIMPÍADA DE BIOLOGIA 2021

07794Na Dori Cursach Anglada, alumna de 2n de batxillerat, va participar el passat 22 de gener a la XVI Olímpíada de Biologia organitzada per la UIB on va aconseguir el millor resultat de Menorca i 5è de Balears.

Enhorabona Dori!

REUNIONS INFORMATIVES PER A PARES I MARES DE 2n BATXILLERAT

Les reunions per a famílies de l'alumnat de 2n de batxillerat tindran lloc a la sala d'actes els dies següents:

• 2n BAT-A: dimarts 13/10/20 a les 20h
  • 2n BAT-B: dimecres 14/10/20 a les 19h
  • 2n BAT-C: dimecres 14/10/20 a les 20h

Degut a l'actual situació sanitària, l'aforament de la sala d'actes és limitat i us demanam que assisteixi només un representant per família.