DEPARTAMENT DE CIÈNCIES SOCIALS. GEOGRAFIA I HISTÒRIA

• TRUJILLO ESPINETA, MIQUEL ÀNGEL
logo_16Web del departament ImageDescàrregues ImageEnllaços exteriors

OLIMPÍADES D'HISTÒRIA D'ESPANYA

Fabian Marquès PogonzaFabián Marquès Pogonza, alumne de 2n de batxillerat, ha obtingut la millor puntuació 707010 xv olimpiada historia espanya cartell.jpgdels participants de Menorca, a les XV Olimpíades d'Història d'Espanya convocades per la UIB el passat 21 d'abril. Dia 13 de juny tindrà lloc l'entrega de premis i diplomes als alumnes guardonats.

Felicitats, Fabián!!

RECURSOS I MATERIALS PER A L'ESTUDI DE LA HISTÒRIA DE MENORCA

Image

Aquest llibre és un recull de materials (textos, estadístiques, gràfics, mapes i plànols) pensats per a treballar a l'aula continguts referents a la història de Menorca. Cada capítol inclou, també, una breu introducció històrica i una bibliografia comentada. S'adreça especialmet al professorat de Ciències Socials, Geografia i Història de Secundària, tant de l'ESO com de Batxillerat. Podeu enviar els vostres comentaris i suggeriments a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..