MILLOR NOTA MITJANA DE BALEARS A SELECTIVITAT

GRUP FINAL 2

L'IES Josep Maria Quadrado ha quedat en primera posició de Balears per nota mitjana de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) en la convocatòria de juny de 2015. La nota mitjana dels nostres alumnes en la fase general ha estat 7,083, mentre que la mitjana dels 87 centres de Balears ha estat 6,177. Tots els 44 alumnes presentats han resultat aptes. Pel que fa a l’índex de credibilitat (que correlaciona la nota de l’expedient acadèmic de batxillerat amb el resultat de la PAU), el Quadrado ha quedat en tercera posició de 87 centres. Donam l’enhorabona a aquesta brillant promoció d’alumnes i a tot l’equip docent de segon de batxillerat.

ENHORABONA ALS ALUMNES DE 2n BAT!

Sempre és una satisfacció veure com TOTS els alumnes que es presenten a la Prova d'Accés a la Universitat són aptes. Enhorabona a tots!

I als alumnes de batxillerat, els qui enguany heu cursat primer i els qui l'any qui ve començareu la nova etapa, us volem encoratjar ja que amb esforç, estudi i el recolzament del professorat segur que aconseguireu bons resultats.

PREMIS DE TREBALLS D'INVESTIGACIÓ

J COLL 2

En un acte solemne, a la sala d'actes del campus de la Universitat de le Illes Balears, la nostra alumna de 2n de Batxillerat, Júlia Coll Marqués, rebé el guardó de la 9a edició de premis de Treballs d'Investigació, en la categoria de CC. Socials.
El sr. rector de la UIB, Llorenç Huguet, el president del Consell Social i la presidenta del jurat consideraren "d'extraordinària qualitat", els treballs presentats i afegiren que els temes investigats eren "propis de treballs de fi de grau o de tesis".
Així mateix, el rector congratulà l'IES JM Quadrado per la representació de la seva alumna.
Des del centre, lamentam que, amb la implantació de la nova llei d'educació, aquesta assignatura tan important i profitosa (Treballs d'Investigació) desapareixerà del currículum de Batxillerat.

Enhorabona a na Júlia, una vegada més!

PROVES DE SETEMBRE

S'ha publicat el calendari de proves de setembre de 1r i 2n de batxillerat: ESTUDIS>BATXILLERAT>CALENDARIS I PROVES D'EXAMEN

Divendres 26 de juny: el professorat atendrà de 9 a 11h. als alumnes que s'han de presentar als exàmens de setembre per comentar el que han de repassar i si és el cas, els hi donarà les feines de setembre.

D'AQUÍ MOLT POC TEMPS, ALÇAREM EL VOL...

GRUP FINAL 2

Després de la pluja, quieta dorm la mar,
ha valgut la pena lluitar pel demà.
No ha estat gens fàcil aquest llarg camí,
però gràcies a voltros, ara som aquí.

Jugant hem après, i hem sortit de l'ou,
sembla que era ahir quan tot era nou.
Petits pollets grocs convertits en cignes,
del millor futur, tots en som ben dignes.

D'aquí molt poc temps, alçarem el vol
i, de cor, us deim que és un gran consol
de grans professors haver estat alumnes.

Perquè del no-res, heu construït columnes;
la llavor sembrada ha tret el seu brot.
Ens veurem ben prest; mil gràcies per tot!

Roser Juaneda Arriarán

Amb afecte, els alumnes de 2n Batxillerat,
curs 2014-15

"Sense la vostra dolça companyia,