SELECTIVITAT 2012

ENHORABONA ALS ALUMNES DE 2n BAT

Sempre és una satisfacció veure com tots els alumnes que es presenten a la Prova d'Accés a la Universitat són aptes, i més encara quan els resultats que obtenen són molt bons. Enhorabona a tots!

I als alumnes de batxillerat, els qui enguany heu cursat primer i el qui l'any qui ve començareu la nova etapa, us volem encoratjar  ja que amb esforç, estudi i el recolzament del professorat segur que aconseguireu bons resultats.

Bon estiu a tothom!

Matrícula d’Honor

L’esforç, la constància, la curiositat i l’afany de superació personal són les arrels d’un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l’equip directiu de l’institut J.M. Quadrado fa arribar l’enhorabona a les tres alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2011-12, Júlia Portella, Gemma Ferrer i Marilena Villalonga, que han estat distingides amb Matrícula d’Honor.

gemma ferrerjulia portellamarilen villalonga

COMIAT A L'ALUMNAT DE 2n de BATXILLERAT

orla 2011 12

“Quan bufi nord, us tornareu encens,

roca salada, talaia marinera

però sabreu que el mar vol el tribut,

l’illa se’n va i vosaltres, més enfora.

No espera l’hora el furt del temps ni el seny,

però us empeny al viatge dels savis,

fills d’una terra de cavalls i replecs,

us crema un foc que encén festers i llavis.”

Recordau-nos, com nosaltres us recordarem

El vostre professorat de l’ IES JM Quadrado

CALENDARI PROCÉS D’ADMISIÓ D’ALUMNES DE BATXILLERAT

• Procés:
    • Presentació de sol·licitud al Centre, del 26 al 29 de juny. Impresos de sol·licitud els trobareu a l’actual centre o aquí
    • Recollir imprés de matrícula a Secretaria del Centre (on es detalla tota la documentació a presentar).
    • Emplenar la Prematrícula [Via telemàtica], els mateixos dies de sol·licitud, entre el 26 i el 29 de juny. La trobareu a la nostra plana web. Podeu consultar les instruccions.

NIF > Iniciar prematrícula > Prematrícula al curs> (emplenar prematrícula) > Enviar prematrícula

• Dies de matrícula:
    • 1r Batxillerat: 16 i 17 de juliol
    • 2n Batxillerat: 9 de juliol.
.

AVÍS PER ALS ALUMNES QUE S'EXAMINEN DE LA PAU!!

En aquest enllaç i amb el número de DNI podeu consultar la matrícula de la PAU i l'aula assignada per fer la prova:

Recordau: dimarts 12 de juny a les 7.30 h. a la plaça des Pins, amb el DNI, el full de prematrícula de la PAU i el rebut de pagament de la PAU.

Aquí teniu l'horari del Centre Municipal Universitari per poder tramitar la preinscipció a la Universitat (pensau a demanar hora a n'Emília) i noves instruccions sobre el procés de preinscripció universitària a Catalunya:

wordword

Molts d'ànims i bon estudi, que açò ja s'atraca!!