ENHORABONA ALS ALUMNES DE 2n BAT

Sempre és una satisfacció veure com tots els alumnes que es presenten a la Prova d'Accés a la Universitat són aptes. Enhorabona a tots!

Especialment, destacar la nota d'admissió de l'alumne Xavier Faner Capó que ha estat de 13.59 !!!!!

xavier p

I als alumnes de batxillerat, els qui enguany heu cursat primer i els qui l'any qui ve començareu la nova etapa, us volem encoratjar ja que amb esforç, estudi i el recolzament del professorat segur que aconseguireu bons resultats.

Bon estiu a tothom!

MATRÍCULA D'HONOR

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als dos alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2013-14, Xavier Faner Capó i Josep Gayón Arguimbau, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.

xfaner           gayon

COMIAT ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT 2013-2014

El proper divendres 13 de juny de 2014 a les 18h. es convoca l'alumnat i el professorat de 2n de Batxillerat per celebrar un fosquet festiu de comiat. Us esperam a tots i totes!

Paraules planeres del meu català
lloau el llinatge del nostre alumnat.

Amarats de força s’arrien al món;
salabroses gestes festegen l’amor.

Sort i ventura, genets de la mar!
Esteneu la vela, emparau l’embat.

Sort i ventura, genets de l’espai!
Arronsau l’aspror, estelau la vall.

(Nina Moll Bosch)