COMIAT A L' ALUMNAT DE 2N DE BATXILLERAT

El proper dijous 9 de juny a les 20h. es convoca a l'alumnat de 2n de Batxillerat
i al professorat per celebrar un fosquet festiu de comiat
Us esperam a tots i totes!

COMIAT A L' ALUMNAT DE 2N DE BATXILLERAT

El proper dijous 9  de Juny es convoca a les 20 h.  a l'alumnat de 2n de Batxillerat
i   al professorat per celebrar un fosquet festiu de comiat
Us esperam a tots i totes!

VI CONCURS D'AFORISMES FILOSÒFICS I FOTOGRAFIA: INTERCULTURALITAT

El Concurs d’Aforismes Filosòfics i Fotografia el convoca el Departament de Filosofia del nostre centre entre els alumnes de primer de batxillerat amb l’objectiu de fusionar l’art de la fotografia i la paraula. Amb açò, en la celebració de la diada de Sant Jordi d’enguany hem arribat a la sisena edició del concurs i la qualitat de les feines paguen la pena de veure’s. Aquest any està dedicada a la interculturalitat.

Sessió informativa Universitat de Girona

SESSIÓ  INFORMATIVA DE LA UNIVERSITAT DE GIRONA

Benvolgudes families d'alumnes de batxillerat,

El Centre Municipal Universitari i la Universitat de Girona han organitzat una sessió informativa amb la finalitat  de donar a conèixer els estudis de grau i els serveis que aquesta Universitat ofereix.

Aquesta sessió serà a càrrec d’Isabel Coronado Magaña, del departament de Promoció de la UdG, i tindrà lloc dimecres 16 de març a les 18.30 al Centre Universitari de Ciutadella (Casa de Cultura, 2n pis).

Esperam que aquesta iniciativa us pugui interessar.

OFERTA DE PLACES PER AL CURS 2011-2012 A LA UIB

Comunicat sobre la modificació dels paràmetres de ponderació i l'oferta de places per al curs 2011-2012

El Consell de Govern de la UIB va aprovar la modificació dels paràmetres de ponderació de la fase específica de la prova d'accés a la Universitat (PAU) de la UIB. Una de les modificacions previstes és que per als estudis de Fisioteràpia, a la fase específica Química puntuarà 0,1.
Ara bé, per no perjudicar els alumnes que enguany ja s'han matriculat a aquesta assignatura, excepcionalment, el curs 2010-2011 el paràmetre de ponderació de Química per als estudis de Fisioteràpia puntuarà 0,2.

Pel que fa a la resta de canvis, s'aplicaran tal com ha aprovat el Consell de Govern.

Podeu consultar els paràmetres de ponderació a:
www.uib.cat/parametres/

D'altra banda, us informam que ja s'ha publicat l'oferta de places per estudis per al curs 2011-2012.

Ponderacions i Notes de tall