PRESENTACIÓ DE L'ESADIB I ACTUACIÓ

ESADIB 1El passat divendres 26 d'abril, durant la setmana de Sant Jordi, el nostre centre va rebre la visita d'una representació de l'Escola Superior d'Art Dramàtic de les Illes Balears. Aquesta activitat anava dirigida a l'alumnat d'Arts Escèniques, però també a tots els alumnes interessats.

L'alumnat assistent va poder gaudir d'una original actuació de dos exalumnes que van presentar una recreació molt personal del clàssic de Shakespeare, Macbeth. I a continuació, la secretaria de l'Escola va presentar el centre i la seva oferta acadèmica. Finalment, van acabar la intervenció amb un torn obert de preguntes que va ser molt profitós per tots els nostres alumnes.

Des del centre volem agrair la disponibilitat de l'ESADIB per a poder dur a terme aquesta actuació.

ESADIB 3