TORRADA DE SANT ANTONI

El matí del passat dimarts 16-1-24, la comissió de dinamització lingüística va organitzar, juntament amb l’alumnat de 1r de Batxillerat, una torrada de sobrassada i salsitxes halal en el pati de l’IES Josep Maria Quadrado. Durant l’hora llarga que va durar l’activitat, es van torrar uns 15 quilos de sobrassada, arribant a servir 234 panets en un temps rècord gràcies a la bona predisposició i col·laboració de l’alumnat de 1r de Batx. que ha d’anar de viatge d’intercanvi a Itàlia el pròxim mes d’abril. El benefici obtingut (268 €) contribuirà a sufragar una part de les despeses que ha de suposar aquest viatge.

Volem agrair a l’equip directiu la bona acollida amb la qual van rebre la proposta de continuïtat d’aquesta activitat; a les porteres per la seva ajuda logística; al forn del Ranxo pel subministrament del pa; a Binigarba per la sobrassada; a la carnisseria halal per les salsitxes; al professorat i alumnat de CF que va aportar material per fer la torrada; al professorat que va prestar la seva ajuda; a tot l’alumnat de 1r Batx. que va participar activament en l’esdeveniment i a tothom qui va comprar el seu panet per la seva contribució.

Per la bona acollida que ha tingut entre tota la comunitat educativa, esperem que aquest acte se segueixi repetint en cursos venidors.

Torrada sobrassada 23 24 1Torrada sobrassada 23 24 5Torrada sobrassada 23 24 7

Torrada sobrassada 23 24 3Torrada sobrassada 23 24 6