CURSA SOLIDÀRIA A FAVOR DE LA FUNDACIÓ VICENÇ FERRER

Com ja vam anunciar, el passat 21 de maig Avel·lí Capó Casasnovas va participar en la Trail Menorca Camí de Cavalls (TMCdC) col·laborant, al mateix temps, amb el projecte Oxígeno para la vida promogut per la Fundació Vicenç Ferrer. Una iniciativa que pretén subministrar oxigen a l’Índia que, com sabeu, és fortament castigada per la COVID.

Complert l'opjectiu de finalitzar la cursa de 185 quilòmetres i gràcies a les aportacions econòmiques dels col·laborardors, ahir Avel·lí va lliurar el xec juntament amb el director del nostre centre, Miquel Àngel Casasnovas, i la delegada a les Illes de la Fundació Vicenç Ferrer, Alicia Rosselló Brekkela. La recaptació final ha estat de 2.187 €

Moltes gràcies Avel·lí i col·laboradors per haver fet possible aquest gest de solidaritat!!

entrega

AJUDA'NS: CARRERA SOLIDÀRIA A FAVOR DE LA FUNDACIÓ VICENÇ FERRER

Aquest 21 de maig, un pare, soci de la nostra APIMA, participarà en la Trail Menorca Camí de Cavalls (TMCdC), com ja ha fet altres anys. Però aquesta vegada ho farà mogut per un incentiu solidari.

S’ha apuntat a la carrera més llarga, la de 185 quilòmetres, o sigui, la volta sencera a Menorca. Un enorme repte que ell voldria que servís per donar una mà d'ajuda a un projecte de la Fundació Vicenç Ferrer

Qui vulgui col·laborar ha d’emplenar el formulari que adjuntam amb la quantitat per quilòmetre que voldria aportar. Pensau que, en els millors dels casos, haureu de multiplicar aquesta quantitat per 185.

Com sabeu, el nostre centre ja ha participat diverses vegades amb aquesta fundació:

En aquest moments, una de les prioritats de la Fundació és Oxígeno para la vida, projecte que pretén subministrar oxigen a l’Índia que, com sabeu, és fortament castigada per la COVID.

Com pretenem fer-ho?

La idea és aconseguir col·laboradors de la nostra comunitat educativa que estiguin disposats a donar certa quantitat de doblers per cada quilòmetre que sigui capaç de córrer. La carrera completa són 185 i mai n'ha fet més de 100, així que és tota una incògnita fins on podrà arribar i/o com es trobarà aquell dia. Tindrà un màxim de 40 hores per fer-ho

Degut al nou estat d’alarma a les Illes Balears, aquest passat dijous es va comunicar que els corredors no podran  córrer el vespre, sinó sols des de les 6h fins a les 23h, en dues etapes: 17 hores per dia, 34 hores com a màxim, enlloc de les 40 previstes. Divendres: 100 km de Ciutadella fins a Maó. I dissabte, 85 d’Es Castell fins a Ciutadella. Si 185 km ja és tot un desafiament, fer-ho en dues etapes serà duríssim.

Després de la carrera, recaptarem els doblers que els col·laboradors hagin compromès i el director del centre farà la donació al projecte, en nom de la comunitat educativa de l’IES JM Quadrado.

Aquesta idea la feim extensiva només a la comunitat educativa del Quadrado, ja que l'únic contracte que regirà entre els col·laboradors i l’APIMA és el de la confiança mútua. Per altra banda, el corredor es compromet a córrer tot el que pugui i a ingressar els doblers recaptats al projecte, de part dels col·laboradors.

A partir del dimarts 25 i  fins a dia 28 de maig, podreu aportar la vostra col·laboració (rebreu un correu electrònic amb els quilòmetres que finalment ha fet i amb la quantitat amb què col·laborau). Ho podreu fer de dues maneres: a porteria del centre hi haurà una capsa on els vostre fills poden deixar els doblers (dins un sobre tancat) oa través d’una transferència al nostre compte de l’APIMA (IBAN: ES34 2056 0014 1120 1708 1825 (Caixa Colonya Pollença)).

Podreu veure les aportacions dels col·laboradors en aquest full de càcul.

Si voleu ajudar la Fundació Vicenç Ferrer i, a més, donar un incentiu al corredor per intentar córrer un quilòmetre més, ja ho sabeu.

COMUNICAT DE L'APIMA SOBRE LES AGENDES PER AL CURS 2020-21

Per aquest proper curs les agendes seran en format digital.
Per tant, NO s'ha de venir al centre a recollir-la.
L'alumnat rebrà la informació a través dels seus tutors/es.

Gràcies a tots/es !!

ENSENYAMENT EN TEMPS DE COVID-19

Des del Consell Escolar de Menorca han organitzat un espai virtual de diàleg de la comunitat educativa, titulada Ensenyament en temps de COVID-19, amb la mirada cap al curs 2020-21. L’objectiu és identificar les vivències, preocupacions i necessitats de la comunitat educativa en temps Covid-19, i poder fer propostes de millora de cara al curs 2020-2021.

L’ Apima hi participarà i es compromet a agrupar les preguntes de forma anònima per tal d’intentar donar la millor resposta possible als nostres associats. Per açò s’han d'adreçar al mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., com a màxim dia 3 de Juny a migdia.

La trobada online serà el dijous 4 de juny, de 17:30h a 19:30h, i es podrà seguir a través de Zoom (amb inscripció prèvia) o en directe per Youtube (o a posteriori en diferit).