SEGUIMENT D'INCIDÈNCIES INICI CURS

Us informam que hi ha un bloc en funcionament que serveix per recollir incidències que expliquin perquè el curs no ha començat ni segueix amb normalitat . Les aportacions que hi vulgueu fer seran ben rebudes i són totalment anònimes. bloc de l'assemblea de docents

A DIA D’AVUI!

Som un alumne del grup de 1r d’ESO D del IES Josep Mª Quadrado de Ciutadella.
Fa un mes i mig que vaig començar la meva etapa d’estudiant a ESO, i a dia d’avui encara no tinc clar en quina o quines llengües estudiaré les matèries d’enguany. Com ho sents, i no és perquè no estigui atent a classe o perquè sempre vagi perdut. No, t’ho explico a vam si ens entenem:

• Fins dimarts dia 29 d’Octubre havia d’estudiar Plàstica en anglès i Música en català i en castellà, se suposa que mig curs en cada llengua. Fins ara hem començat en català.
  • Però mira per on, dimecres dia 30 ens van explicar que no, que a partir d’ençà estudiarem Plàstica en català i no en anglès, i Música en anglès, i no amb el nostre professor, sinó amb una professora diferent.
  • Un dia després, dijous 31 ens van comunicar que allò que ens havien dit el dia anterior encara no era segur, de manera que avui tots estam expectants per si hi ha novetats.

En resum, que a dia d’avui és un misteri en quina llengua farem la classe de Plàstica de demà!
A dia d’avui encara no sé en quina llengua estudiaré Música, ni si me canviaran de professor amb el curs començat.
A dia d’avui veig els meus professors preocupats i tan desorientats com noltros!
A dia d’avui no sé ben bé com m’afectarà el famós TIL en el futur, però sé que a dia d’avui me fa por suspendre Plàstica i Música, encara que són assignatures que m’agraden, perquè una d’elles l’hauré d’estudiar en anglès i, no sé a tu, però a mi l’anglès em costa molt!

Idò, tot això m’ha explicat el meu fill avui a l’hora de dinar. Què li puc dir jo?
Eloy Bonafonte, pare d’un alumne de 1r d’ESO D.

APIMA. ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA

Benvolgudes mares i pares,

us convocam a l'assemblea general extraordinària que es celebrarà a l'Institut, el proper dimecres dia 30 d'octubre a les 19 h. a l'aula 19.

Amb un únic punt a l'ordre del dia es vol determinar la postura que es pren com a associació de mares i pares enfront la política educativa que es du a terme des del govern i, a la vegada, decidir quines mesures s'acorden per recolzar el nostre centre en aquests moments.

Consideram que el tema és prou important com per comptar amb un nombre representatiu de pares i mares associats, a fi que els acords que es prenguin tenguin prou validesa i recullin el sentir majoritari. És per açò que esperam la vostra assistència.

Salutacions cordials,

Junta de l'APIMA de l'IES J M Quadrado

DIVENDRES 18 D’OCTUBRE JORNADA D’AULES BUIDES

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem, tal i com es va acordar a l’Assemblea General de la Federació d’Associacions de Pares i Mares de Menorca que es va realitzar el passat 5 d’octubre a la qual hi van assistir la majoria de les AMPES dels centres educatius, la decisió consensuada de convocar

una jornada de no assistència de fillets i joves als centres educatius DIVENDRES 18 D’OCTUBRE

Fins el moment hem optat per altres tipus d’actes de protesta per mostrar el nostre rebuig a les polítiques del Govern.

HEM DEMANAT ACTIVAMENT A LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ QUE ESCOLTESSIN i atenguessin les nostres peticions sobretot pel que respecta a:

- LES DIFICULTATS EN L’APLICACIÓ DEL TIL
-   LA SITUACIÓ AMB ELS DIRECTORS EXPEDIENTATS
-   L’APLICACIÓ DE LA LLEI DE SÍMBOLS I LA LLEI DE CONVIÈNCIA

I NO HEM TINGUT CAP RESPOSTA.

text ampliat