L'EDUCACIÓ EMOCIONAL A LA FAMÍLIA I A L'ESCOLA

educacio emocionalBenvolgudes famílies,

L'educació emocional a la família i a l'escola. Educar és conduir al cor. Aquest és el títol de la xerrada que José María Toro ens oferirà el proper dilluns, 11 d'abril de 2016, a les 20h, a la sala d'actes de l'IES Josep M. Quadrado, i a la qual hi estau tots convidats.

L'IES M. Àngels Cardona i l'IES Josep M. Quadrado, juntament amb el Centre de Professorat de Menorca i l'Ajuntament de Ciutadella, hem organitzat aquesta xerrada, la qual s'ha inclòs dins el Programa de treball amb famílies 2016.

José María Toro, és mestre d'Educació Primària, formador, conferenciant i escriptor de llibres com: Educar con co-razón, La sabiduría de vivir, La vida maestra, Descan-ser: descansar para ser.

Aprofitam l'ocasió per enviar-vos l'article que les comissions de Convivència dels dos instituts de Ciutadella hem elaborat conjuntament i que va sortir publicat al diari Menorca el passat dissabte 2 d'abril.

Perquè creim que família i escola hem de caminar junts, us hi esperam a tots!!

IES M. Àngels Cardona i IES Josep M. Quadrado

Educar és conduir al cor. L'educació emocional a la família i a l'escola.

XERRADA DEL POLICIA TUTOR

Un centenar de pares i mares va assistir a la xerrada que va fer ahir el  Policia Tutor, Antoni Cladera, sobre el perill que pot representar per als adolescents l'ús d'Internet.

IMG 20150209 201801El Policia Tutor va explicar quins perills amenacen els joves, bé sigui a través dels ordinadors o dels dispositius mòbils, mitjançant les xarxes socials i els xats. Alhora els aconsellà com gestionar el temps d'utilització i ajudar els seus fills a fer un ús responsable i segur de les noves tecnologies.

.