GUANYADORS AL BALEARSKILLS 2016

El nostre alumne de grau mitjà, Llorenç Villalonga, acompanyat i preparat pel professor Andreu Genestar, ha obtingut el primer premi al Balearskills 2016 d'instal·lacions frigorífiques.

Balearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es realitza a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a partir de proves pràctiques. Enguany es va celebrar a l'IES de Llucmajor el passat 22 de novembre, i Llorenç aconseguí muntar i provar amb èxit un circuit frigorífic complert.

foto llorenç

Aquesta competició permet designar els alumnes que han de representar les Illes Balears al campionat Spainskills, que es realitzarà a Madrid durant el 2017. Enhorabona i sort en l'Spainskills!!

foto grup 1

balearskill color

PERE ANGLADA, GUANYADOR DEL BALEARSKILLS 2012

Per segon any consecutiu el nostre centre es proclamà guanyador d'aquest concurs en l'especialitat de lampisteria. En aquesta ocasió ha estat gràcies a la participació del nostre alumne de 2n curs de grau mitjà Pere Anglada, tutoritzat pel professor Salva Sogorb. La prova es celebrà el passat dimecres 21 de novembre a Llucmajor i consistia en un muntatge de lampisteria i calefacció. Com a premi representarà a Balears a la Spainskills, que se celebrarà a Madrid en un principi els dies 13 al 16 de febrer de 2013. Enhorabona!

CAM00022      CAM00042.

BALEARSKILLS 2010-11

DSC02239Els passats dies 24 i 25 de Gener, ens vam desplaçar a Palma Salvador Sogorb, com a professor i Morgan Estevez, com alumne, del Cicle Formatiu de Muntatge i Manteniment d'Instal·lacions de fred, climatització i producció de calor.
La causa del desplaçament va ser participar a una competició nomenada BALEARSKILLS,  on se realitza un muntatge amb la resta de Cicles Formatius de la mateixa especialitat. El muntatge consistia en la realització de l’acomessa, l’equip de sobrepressió i d’instal·lació d’una bateria de comptadors, que equivaldria al muntatge del subministrament d’aigua d’un edifici amb dues vivendes.
La competició va finalitzar amb la victòria de l’equip del IES Josep M Quadrado, i aquesta victòria dona classificació per anar a la prova Nacional de muntatge, que es realitzarà a Madrid a principis de Abril.
Aquí teniu unes quantes fotos de la prova.