PREMI CONCURS MINORICA DE CULTURA GRECOLLATINA

Dues alumnes de l'IES Josep Maria Quadrado han obtingut premi al concurs MINORICA de cultura grecollatina, convocat per la Secció Balear de la Societat Espanyola d'Estudis Clàssics (SEEC), que va ser celebrat el 17 de maig de 2019 a l'IES Joan Ramis i Ramis de Maó.

Na Cloe Arguimbau Gómez, alumna de Llatí de 4t d'ESO, ha obtingut el segon premi en la categoria d'ESO i na Blanca Noguera Coll, alumna de 1r de Batxillerat d'Humanitats, ha obtingut el tercer premi en la categoria de Batxillerat.

Dijous, 27 de juny de 2019, va tenir lloc la cerimònia de lliurament de premis a la sala d'actes de l'IES Joan Ramis i Ramis, amb assistència de les famílies dels premiats i el professorat de llengües i cultura clàssiques dels centres.

IMG 4304 bis

CONCURS DE CULTURA GRECOLLATINA 'MINORICA'

Na Maria Rosa Caules Seguí, alumna de 1r de Batxillerat d'Humanitats de l'IES Josep M. Quadrado, ha guanyat el PRIMER PREMI de l'edició 2018 del concurs BALEARICA/MINORICA de cultura grecollatina, celebrat el 4 de maig de 2018 a l'IES Joan Ramis i Ramis de Maó.

IMG 20180601 122200

ENHORABONA!

PREMIS D'INVESTIGACIÓ. CATEGORIA INDIVIDUAL DE CIÈNCIES SOCIALS

juliaL'equip directiu de l'IES J.M. Quadrado té la satisfacció d'anunciar que l'alumna Júlia Coll Marquès, de 2n de Batxillerat, ha estat guardonada amb el 1r premi de la 9a edició del Premis d'Investigació, atorgats pel Consell Social de l'UIB, en la categoria individual de Ciències Socials.

El títol del seu treball de recerca és "Sistemes de votació; quin és el més just?"
La cerimònia de lliurament del premi tindrà lloc el proper dilluns, 29 de juny, a les 12h, a la seu del Consell Social de la UIB, al Campus de la UIB.

Molt orgullosos d'aquest nou reconeixement, l'equip directiu i el professorat donam l'enhorabona a la nostra alumna.

.

40è PREMI JOSEP PLA DE POESIA

anaïs-faner-anglada

L'alumna de 2n de Batxillerat, Anaïs Faner Anglada ha guanyat el 40è Premi Josep Pla de Poesia que convoca L’Institut Frederic Martí Carreras
de Palafrugell i es concedeix a alumnes d'entre 14 a 18 anys de tot el domini lingüístic català. El premi està dotat amb 200 euros.

El seu professorat i l'equip directiu celebram molt il·lusionats aquest premi.

Enhorabona, Anaïs!

.