LLETRARREL

Pintura Francesc Florit NinBenvolguts i benvolgudes,

Despertau l’enginy!!!  Un any més, s’ha convocat el concurs literari del nostre institut, LLETRARREL.
Cada any ens emocionau amb els vostres relats de tendresa, de misteri, de realitats que són somni, d’adolescents que volen capgirar el món i fer-lo més pacífic, més verd, més sensible.
Cada any és un plaer comprovar com teixiu móns paral·lels entre la realitat i una fantasia que us captiva, que beu de les fonts del cinema, del còmic, de la televisió, de lectures primerenques i que us esforçau a convertir en quelcom polit, original, proper.
Que la primavera no us agafi desprevinguts. Començau a crear per recrear-vos. Esperam els vostres textos.
Llegiu les bases del concurs LLETRARREL que us adjuntam i feliç viatge!

PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2022

Lletrarrel 2022Ahir dimarts dia 10 de maig, va tenir lloc el lliurament de premis del Concurs Lletrarrel de narrativa curta i de poesia, que organitza cada any el departament de Català del centre amb motiu de la festa del llibre.

Els membres del jurat, compost per na Marga Mascaró i en Pepe Oliver del departament d'Anglès; en Diego Naranjo i n'Ana Sánchez de Castellà i n'Esperança Mayans d'Orientació, van premiar a les següents alumnes:

• Júlia Sintes Landa (1r d'ESO) amb el treball: 'La desaparició'.
    • Mar Florit Picó (3r d'ESO) amb el treball: 'Una trobada'.

Enhorabona a les dues!!

PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2019

roses 3 01 noms

Els membres del Jurat del concurs literari LLETRARREL 2019, format pels professors Marc Arimany, Elena Montenegro i Mercè Orleans, destaquen la qualitat literària de les obres presentades i declaren com a guanyadors els relats i alumnes següents:

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 1r i 2n ESO, per a l'obra G4T0 de l'alumna de 1r d'ESO Amaia López Morte.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 3r i 4t ESO, per a l'obra "El primer amor d'un saltamartí", de l'alumna de 3r d'ESO Lluna Buades Gutiérrez.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria Batxillerat i CF, per a l'obra "Ombres i reflexos", de l'alumna de 1r de Batxillerat Blanca Triay Carretero.

El jurat, l'equip directiu i el professorat del Departament de Llengua catalana i Literatura fa arribar l'enhorabona a les alumnes premiades i les encoratja a seguir escrivint i desenvolupant el seu talent creatiu.

LLETRARREL-2017. SANT JORDI 2017

Sin nombre

Premiats concurs literari
LLETRARREL 2017

CATEGORIA 1r i 2n d’ESO:
-    1r premi al relat “Dues ànimes”, de l’alumna Núria Mora document
-    2n premi al relat “William en acció”, de l’alumne Eric Antem document

NURIA      ERIC

CATEGORIA 3r i 4t d’ESO:
-    1r premi al relat “Despert”, de l’alumna Maria Moll document
-    2n premi al relat “Un viatge amb tren”, de l’alumna Teresa Frau document

MARIA      TERESA

Enhorabona a tots i a totes!!!
Departament de Llengua Catalana

LLETRARREL-2015. SANT JORDI 2015

pemiats i jurat lletrarrel 2015

Vet aquí els membres del jurat, Esperança Pons i Antoni Català, i els guanyadors del Premi LLETRARREL-2015 del nostre institut:

- Jordi Anglada, 1r premi de la Categoria 1r i 2n ESO (EL LLARGANDAIX D'ALAIOR)
- Clàudia Fernandez, 2n premi de la Categoria 1r i 2n ESO (ES FORNER QUE NO SABIA FER PA)
- Clàudia Carreras, 1r premi de la Categoria 3r i 4t ESO
- Míriam Triay, 2n premi de la Categoria 3r i 4t ESO
- Júlia Coll, 1r premi de la Categoria Batxillerat (ECLIPSI D'AU FÈNIX)
- Francina Caules, 2n premi de la Categoria Batxillerat

Gràcies i enhorabona a tots!!!!

.