EUROPA PER A JOVES ESTUDIANTS

XV EDICIÓ DEL PREMI EUROPA PER A JOVES ESTUDIANTS

Anna Gornés, Roser Jofre, Maria Moll i Teresa Ametller

Marina Piris, Daniela González, Rosa Gorrias i Maria Gelabert
Una any més (aquest és el sisè) i enguany per partida doble, dos grups d’alumnes de la matèria d’economia de 1r de batxillerat han resultat premiats en el XV edició  del Premi Europa per a joves estudiants , concurs  que s’organitza amb motiu del Dia d’Europa, 9 de maig i que té com a objectiu principal  que els estudiants ampliïn coneixements sobre la Unió Europea

La participació en aquest premi és  una bona manera de despertar l’interès dels alumnes  per l’estudi d’aquest projecte en evolució constant que és la Unió Europea, animant-los a elaborar un treball que cada any tracta sobre una temàtica diferent sempre relacionada amb una qüestió d’actualitat de la UE, de manera que s’adonin  que els continguts estudiats a classe, en aquest cas a la matèria d’economia de primer de batxillerat, els ajuden a  comprendre millor el funcionament  i els àmbits d’actuació de la Unió Europea.  Així,   se’ls ofereix una oportunitat única de conèixer de prop les principals institucions europees i  la possibilitat de gaudir d’uns dies de convivència  amb altres joves de les illes, en el marc, culturalment incomparable, de la ciutat de  Brussel.les.
.

Llegeix més...

XIV Premi Europa per a Joves Estudiants. PEJE 2008

Image Enhorabona als estudiants de primer de Batxillerat Noel Rey Espinola, Josep Mercadal, Júlia Riutort i Bety Arena i a la seva professora Auxiliadora Florit, guanyadors d'aquesta nova edició dels Premis Europa.

.