BANC D'ESPANYA

GUANYADORS DEL CONCURS ESCOLAR BANC D'ESPANYA

Els alumnes de 1r de batxillerat que cursen la matèria d’economia han participat a la 3a edició del concurs escolar “El Banco de España y la estabilidad en la economía” organitzat pel Banc d’Espanya, que aquest any ha tingut com a tema central ”El  Euro: un símbolo de la integración europea”, amb motiu de la celebració del dècim aniversari de la seva creació.

En aquesta edició del concurs han participat 1.716 estudiants  d’ un total de 214  centres distribuïts entre totes les Comunitats Autònomes espanyoles. La competició constava de dues fases: a la primera, els participants havien de respondre 50 preguntes tipus test relacionades amb els continguts de l’Aula Virtual del Banc d’Espanya. Posteriorment, a la segona fase, els equips amb major nota en el test, havien de presentar un treball en grup sobre “El Euro: un símbolo de la integración europea”.

Tots els alumnes rebran un diploma per haver superat la primera fase del concurs, i d’entre aquests el grup de 7 estudiants  format per  Caterina Jover, Eva Martínez, Alícia Oliver, Carme Salord, Carlos Sánchez, Katia Sintes i Maria Torres, coordinat per la seva professora d’economia M.Auxiliadora Florit Mascaró  han resultat guanyadors d’aquesta tercera edició, obtenint com a premi vuit ordinadors portàtils i un diploma. L’acte de lliurament de premis i diplomes es realitzarà a finals de juny a la seu del Banc d’Espanya de Palma.

La primera maqueta de treball guanyador està disponible a la pàgina del Banc d’Espanya: http://aulavirtual.bde.es/wav/html/concurso/jurado.html

CONCURS ESCOLAR BANC D'ESPANYA

Enguany, tornam està d’enhorabona! Hem aconseguit superar la primera fase de la tercera edició del concurs de l’Aula Virtual del Banc d’Espanya “El Banc d’Espanya i l’estabilitat de l’economia” i a més a més amb nota, hem quedat segons dels 25 centres que s’han classificat (al dir que han participat al concurs un total de 214 centres de les diferents comunitats autònomes). Ara ens toca preparar la segona fase que consisteix en presentar un treball escrit sobre un tema relacionat amb l’euro amb motiu de la cele-bració del seu  dècim aniversari en el mes de gener de 2009.

Grup d’alumnes d’economia de 1r de batxillerat