ALUMNES PREMIATS

OLIMPÍADES D'HISTÒRIA D'ESPANYA

Fabian Marquès PogonzaFabián Marquès Pogonza, alumne de 2n de 707010 xv olimpiada historia espanya cartell.jpgbatxillerat, ha obtingut la millor puntuació dels participants de Menorca, a les XV Olimpíades d'Història d'Espanya convocades per la UIB el passat 21 d'abril. Dia 13 de juny tindrà lloc l'entrega de premis i diplomes als alumnes guardonats.

Felicitats, Fabián!!

MEDALLA D'OR AL BALEARSKILLS 2023

Els passats 4 i 5 de maig es varen celebrar els BalearSkills '23 a l'IES Pasqual Calbó en la modalitat de Refrigeració i Aire Condicionat. Els BalearSkills són la competició per excel·lència de l'alumnat de Formació Professional on un alumne/a de cada centre competeix contra altres alumnes on s'imparteixen els mateixos estudis.

El representant de l'IES Josep Maria Quadrado era en Ferran Martínez Salas, alumne de 1r de GM d'Instal·lacions Frigorífiques i Climatització. En Ferran va competir contra altres alumnes que representaven l'IES Isidor Macabich d'Eivissa, l'IES Politècnic de Palma i l'IES Llucmajor de Mallorca.

En una prova d'habilitats consistent en muntar, provar i posar en marxa una instal·lació de climatització domèstica en Ferran va ser el qui millor puntuació va obtenir en un final molt ajustat.

El jurat format per professorat del cicle del nostre centre i per diversos professionals del sector varen destacar la igualtat i la bona pràctica de tots els participants. Com a guanyador dels BalearSkills '23 en Ferran serà qui representarà a les Balears al campionat nacional SpainSkills '24.

Enhorabona, Ferran!!

skills medalla 2023

Més fotografies...

ALUMNES DE 4t ESO PARTICIPAN AL PROGRAMA I-EMPRÈN JOVE

Els projectes emprenedors 'Flytrash' i 'Desco Menorca' desenvolupats per alumnes de 4t d'ESO d'IAEE han participat dia 4 de maig a l'acte de presentació dels grups finalistes del programa i-emprèn jove 22/23, dut a terme a Palma de Mallorca. Amb aquest programa, desenvolupat per la Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica i l'Institut d'Innovació de les Illes Balears, amb el suport del professorat i un consultor extern, els alumnes s'han convertit en emprenedors i han creat i gestionat les seves pròpies empreses.

L'acte ha finalitzat amb l'entrega de premis que reconeixen i donen visibilitat als projectes més innovadors, treballats i estructurats. El projecte 'Flytrash' ha estat guanyador d'un segon premi valorat amb 500 €.

Enhorabona!

IAEE 2023 1IAEE 2023 2

IAEE 2023 4IAEE 2023 5

IAEE 2023 3

Podeu conèixer amb més detall els projectes a través de les seves pàgines web:

Flytrash

Desco Menorca

MEDALLA DE PLATA A LES OLIMPIADES DE FÍSICA

Jan Cardell Moll, estudiant de 2n de batxillerat del nostre centre, ha obtingut la medalla de plata a les 34 Olimpíades de la Societat Espanyola de Física. La motivació, l'interès, la curiositat i les ganes d'aprendre més, l'han impulsat a ampliar els coneixements més enllà del currículum oficial. La medalla de plata és el millor reconeixement a tot aquest esforç i a la feina ben feta.

Enhorabona i molts èxits, Jan!

Notícia diari Menorca Olimpíades de Física Jan Cardell