TROC CULTURAL PER SANT JORDI A L'IES J.M QUADRADO

El troc és una pràctica que existeix des del principi de la Història. Sempre tenim coses que posseïm però que no necessitam o que ja n'esteim cansats de tenir i altres volen i poden aprofitar. És un bon sistema per donar més vida als llibres que ja tenim estojats i CD de música que ja no escoltam.

El més interessant de tot és que no es necessiten doblers sinó ganes d'intercanviar coses. Cada alumne/a podrà portar durant la setmana del 16 al 20 d'abril llibres, CD de música o pel·lícules al Departament d'Orientació durant el segon pati. Per cada element en bones condicions que es dugui se li donarà un tiket, amb el qual el dia 23 podrà intercanviar per algun dels llibres, CD o pel.lícules que es trobin exposats.

LLOC: Davant la cantina de l'IES a la tarima de formigó.

HORA: Durant el primer pati.

Pensau que tot plegat serveix per difondre la cultura!