PREMIS A L'ESFORÇ I AL RENDIMENT ACADÈMIC PER A QUATRE ALUMNES DEL QUADRADO

CURS 2021-2022

Tres alumnes de 4t ESO del curs 2021-22, Fiorenza Abigail Botteri la Cruz, Noa Moll Cortés i Thalia Pascual Benejam, van ser distingides el passat 14 de desembre per la Conselleria d'Educació i Formació Professional amb els Premis a l'esforç personal i al rendiment acadèmic excel·lent. Aquests premis tenen com a objectius principals potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l'esforç com a estímul que propiciava la motivació per als estudis i la formació personal, a més de valorar el rendiment acadèmic excel·lent. L'acte de lliurament tingué lloc a la Sala Multifuncional des Mercadal, amb la presència del conseller d'Educació i Formació Professional, Sr. Martí March. L'acte es va cloure amb una excel·lent actuació musical de Teresa Yuhua Salord Genestar, alumna de 4t ESO del nostre centre i de 4t de piano del Conservatori Professional de Música de Menorca, que cursa amb el Programa d'Ensenyaments Integrats (PEI).

La nostra enhorabona a Fiorenza Abigail, Noa i Thalia pel seu reconeixement públic a l'intens esforç realitzat durant els quatre cursos de l'ESO, i a Teresa Yuhua per la seva actuació.

Foto premi esforç diari Menorca 1Foto premi esforç diari Menorca 2

Foto premi esforÇ diari Menorca

Fotos de Gemma Andreu del Diari Menorca

Aquí podeu llegir la notícia publicada al Diari Menorca digital.

CURS 2015-2016

Ahir es van concedir els "Premis a l'esforç personal i al rendiment acadèmic" dirigits a alumnes d'ESO que han destacat per aquesta raó. Fou el conseller d'Educació Martí March l'encarregat de lliurar els premis a la Sala Multifuncional des Mercadal.

Quatre dels alumnes guardonats van acabar els estudis de 4t d'ESO al nostre centre: Roger Rosselló, Catalina Barceló, Núria Bosch i Francesca Barceló. Aquesta darrera alumna estudia actualment en un altre institut, però els tres primers continuen amb nosaltres fent el batxillerat.

També fou premiada l'alumna de batillerat Mollie Ann Borràs, encara que el curs passat estudiava a Calós.

L'enhorabona a tots ells, que sens dubte s'han convertit en un model a seguir.