FESTIVAL DE TEATRE GRECOLLATÍ PARODOS

Els alumnes de Cultura clàssica de 4t ESO, de Llatí i Grec de 2n i 1r de batxillerat, de Literatura universal de 1r batxillerat, de Literatura dramatitzada de 2n batxillerat i d'Arts escèniques de 1r i 2n batxillerat van assistir al Festival de Teatre Grecollatí Parodos, al Teatre des Born. Hi van poder gaudir de la tragèdia Ifigenia a Àulida, d'Eurípides, i de la comèdia Les assembleistes, d'Aristòfanes, interpretades per la companyia de teatre escolar La nave Argo.

Va ser un matí ben entretingut!

Teatre grecollatí febrer 2024

PREMI CONCURS MINORICA DE CULTURA GRECOLLATINA

Dues alumnes de l'IES Josep Maria Quadrado han obtingut premi al concurs MINORICA de cultura grecollatina, convocat per la Secció Balear de la Societat Espanyola d'Estudis Clàssics (SEEC), que va ser celebrat el 17 de maig de 2019 a l'IES Joan Ramis i Ramis de Maó.

Na Cloe Arguimbau Gómez, alumna de Llatí de 4t d'ESO, ha obtingut el segon premi en la categoria d'ESO i na Blanca Noguera Coll, alumna de 1r de Batxillerat d'Humanitats, ha obtingut el tercer premi en la categoria de Batxillerat.

Dijous, 27 de juny de 2019, va tenir lloc la cerimònia de lliurament de premis a la sala d'actes de l'IES Joan Ramis i Ramis, amb assistència de les famílies dels premiats i el professorat de llengües i cultura clàssiques dels centres.

IMG 4304 bis