SANT JORDI 2023

Sant Jordi 2023 4La setmana del 17 al 21 d’abril es reprenien les classes després de les vacances de Pasqua. Afortunadament, unes flors plenes de lectures recomanades i tot un seguit d’activitats ens esperaven a alumnes i profes.

Aquest any per tal de celebrar Sant Jordi es van fer un seguit d’activitats en les quals van participar tots els nivells de l’ESO i Batxillerat. Des de recitals de poesia, concursos d’aforismes, lliurament de premis literaris i exposicions de punts de llibre a concerts de diversa índole.

El darrer dia, es va tancar la setmana literària amb un mercat d’intercanvi a l’estil del nostre conegut Green Friday, on tant l’alumnat com el professorat van poder intercanviar llibres. La participació va ser altíssima i les activitats van estar molt ben valorades per la comunitat educativa.

Sant Jordi 2023 2Sant Jordi 2023 1Sant Jordi 2023 3

Imatges de les flors (decoració de l’entrada) i del dia de l’intercanvi de llibres.
A la dreta es pot veure a la nostra companya, Carmen, llegint un fragment del Quixot.

Tutoria del 4 de novembre.

Tots els grups de 1r de Batx han de quedar el pròxim dijous 4 de novembre a l'hora de tutoria.

ESTABA POR AHÍ

ASSIGNATURA: Taller de teatro