PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2019

roses 3 01 noms

Els membres del Jurat del concurs literari LLETRARREL 2019, format pels professors Marc Arimany, Elena Montenegro i Mercè Orleans, destaquen la qualitat literària de les obres presentades i declaren com a guanyadors els relats i alumnes següents:

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 1r i 2n ESO, per a l'obra G4T0 de l'alumna de 1r d'ESO Amaia López Morte.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 3r i 4t ESO, per a l'obra "El primer amor d'un saltamartí", de l'alumna de 3r d'ESO Lluna Buades Gutiérrez.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria Batxillerat i CF, per a l'obra "Ombres i reflexos", de l'alumna de 1r de Batxillerat Blanca Triay Carretero.

El jurat, l'equip directiu i el professorat del Departament de Llengua catalana i Literatura fa arribar l'enhorabona a les alumnes premiades i les encoratja a seguir escrivint i desenvolupant el seu talent creatiu.

LLETRES I MOTS 2018

Els nostres 5 magnífics representants del concurs LLETRES I MOTS-2018: Viola, Raquel, Pau, John i Xavier.

LLETRES MOTS 2018.redimensionada

BESTIARI BESTIAL!

Exposició de poemes i dibuixos del Bestiari dels alumnes de 1r d'ESO, elaborat conjuntament a Català i Plàstica.

bestiari 2018 Mnnap

COM AFECTARÀ LA ROBOTITZACIÓ A LES NOSTRES VIDES

Dijous 1 de juny vam poder assitir al debat organitzat pel diari Menorca amb el suport de l'Obra Social la Caixa al voltant del tema de la robòtica, com afectarà o afecta ja les nostres vides.
Els alumnes de 4t d'ESO es van dividir en dos equips de cinc membres, un format per 4t A i B i un altre per 4tC. Tots deu van tractar qüestions com la substitució de llocs de treball per robots, la conveniència de dotar-los de raonament o quin tipus de robot ens convé.
El director del diari, Josep Bagur, i el periodista David Beret van moderar amb molt d'encert els nostres alumnes, que van poder gaudir d'una experiència molt enriquidora. En la foto podeu veure els participants: Alma Gaimundi, Estela Vargas, Andrea Carreño, Diosmeri Taltavull, Maria Moll, Joan Ametller, Toni Salord, Francisco Paniagua, Maria Llabrés i Samantha Pérez.

jb010617001

Podeu veure la notícia en aquest enllaç: https://menorca.info/menorca/local/2017/603704/jovenes-recelan-robots.html