PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2019

roses 3 01 noms

Els membres del Jurat del concurs literari LLETRARREL 2019, format pels professors Marc Arimany, Elena Montenegro i Mercè Orleans, destaquen la qualitat literària de les obres presentades i declaren com a guanyadors els relats i alumnes següents:

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 1r i 2n ESO, per a l'obra G4T0 de l'alumna de 1r d'ESO Amaia López Morte.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 3r i 4t ESO, per a l'obra "El primer amor d'un saltamartí", de l'alumna de 3r d'ESO Lluna Buades Gutiérrez.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria Batxillerat i CF, per a l'obra "Ombres i reflexos", de l'alumna de 1r de Batxillerat Blanca Triay Carretero.

El jurat, l'equip directiu i el professorat del Departament de Llengua catalana i Literatura fa arribar l'enhorabona a les alumnes premiades i les encoratja a seguir escrivint i desenvolupant el seu talent creatiu.

LLETRES I MOTS 2018

Els nostres 5 magnífics representants del concurs LLETRES I MOTS-2018: Viola, Raquel, Pau, John i Xavier.

LLETRES MOTS 2018.redimensionada

BESTIARI BESTIAL!

Exposició de poemes i dibuixos del Bestiari dels alumnes de 1r d'ESO, elaborat conjuntament a Català i Plàstica.

bestiari 2018 Mnnap