EuroFPBalears 2016-2017

DOS ALUMNES EN PRÀCTIQUES A ITÀLIA I FINLÀNDIA

Finlandia amb treballador p Florencia p

Dos alumnes de CFGM de l'IES Josep Maria Quadrado de pràctiques en empreses de Florència (Itàlia) i de Jyväskylä (Finlàndia).

La darrera setmana de març, el nostres alumnes Maikel Albertí i Llorenç Villalonga, que cursen el cicle formatiu de Tècnic en instal·lacions frigorífiques i climatització, varen començar a treballar en empreses del sector per cursar les seves pràctiques formatives en centre de treball (FCT). Aquestes empreses estan relacionades amb el sector de la climatització, calefacció i refrigeració. Tots dos treballaran allí fins principis de maig.

Des de l'institut cada any ens agrada promoure aquestes mobilitats ja que les considerem con una part imprescindible en la formació de tot professional. Les estades a l'estranger, permet als alumnes ampliar la seva perspectiva del mon, conèixer altres maneres de fer les coses, tant a l'àmbit laboral com personal. A més a més tenen l'oportunitat de conèixer tipus d'instal·lacions que pot ser no existeixen a Menorca i millorar la seva competència lingüística en idiomes estrangers.

CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA102. ALUMNES GRAU MITJÀ 2016-17

Un any mes, l’IES Josep Maria Quadrado promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. L’IES Josep Maria Quadrado ofereix aquestes beques del projecte de mobilitat del programa ERASMUS + d’Educació Superior (KA102), mitjançant la gestió de la Conselleria d'Educació.

El 15 de novembre de 2016 s'obrirà el procés de selecció per a la mobilitat d’alumnes del CFGM de Tècnic en Instal·lacions frigorífiques i climatització, cursant ara 2n curs o que obtingueren el títol del cicle en juny del 2016.

La selecció dels alumnes es farà segons els següents criteris:

•     Qualificacions acadèmiques. Cal tenir en compte que és un requisin imprescindible haver aprovat totes les matèries del Cicle per anar a l’estranger.
  •     Coneixements dels idiomes necessaris per optar a la plaça de pràctiques.
  •     Maduresa personal.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 18 de novembre de 2016

Tots els alumnes que ho desitgin o tinguin algun dubte poden contactar amb la coordinadora Inmaculada C. Vilar a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

convocatòriaAnnex1Annex2Annex3