SANT JORDI A L'AULA UEECO

Amb motiu de la festa del llibre, els alumnes de l'aula UEECO van preparar una tasca doble: uns detalls per repartir entre la comunitat del centre i un altre diferent per a ells.
En el primer cas, assolir el repte de preparar un regal per a tots els professors i personal laboral va exigir un esforç de treball en equip. Per a les dones, seguint la tradició de Sant Jordi, van fer més 70 roses de feltre per penjar amb una agulla. I pels professors, una quarentena de punts de llibre decorats amb el drac. Aquestes feines van suposar treballar diferents tècniques: plantilles per contornejar, plantilles en buit, retoladors, esponges, feltre i estisores.
A la hora de preparar el seu propi punt van poder triar el seu model per fer les seves lectures un altre moment divertit!

Els moments de repartir i distribuir, regalar i passejar pel centre van suposar també un altre repte per tal de fer visible la seva feina i assumir com dirigir-se als altres professors desconeguts però que ben igual són els nostres companys d'institut.

Gràcies a tots i a llegir!!

mes cm

GARLANDA

TREBALL COL·LABORATIU A L'AULA UEECO

Durant aquest primer trimestre els alumnes de l'aula UECCO han estat desenvolupant treballs col·laboratius per tal d'aprendre a unir forces per fer una feina única, però que, d'una altra manera, quedaria fora del seu abast. En el cas de l'arbre vam poder viure l'experiència d'afrontar un gran format que vam iniciar damunt la taula, però el vam acabar pintant en vertical. Vam emprar les témperes, mesclant tècniques de pinzell i estargit. En el cas del nostre particular homenatge africà, cada alumne va pintar el seu animal però novament vam unir el nostre treball per obtenir una imatge més ambiciosa. Al mateix temps ens va servir per repassar el concepte de línies obliqües i ondulades, a més de treballar témperes i collage.

P1050157p  P1050158p

.