PROGRAMA D'ENSENYAMENTS INTEGRATS (PEI) CURS 2020-2021

Programa PEI

NOU ALUMNAT PEI

1. Alumnes matriculats als Ensenyaments Professionals el curs 2019-20:

a) Sol·licitud d'admissió a l'IES PEI duran el període ordinari d'amissió.

b) Sol·licitud de participació PEI a l'IES PEI desitjat de l'1 al 12 de juny de manera telemàtica (enviar  arxiu als correus indicats més abaix).

2. Qui no hagi estat alumne del conservatori PEI durant l'any 2019-20 i desitgi participar al Programa per a l'any 2020-21 haurà de presentar:

a) Sol·licitud d'admissió en el conservatori PEI segons el calendari d'admissió i matriculació del          Conservatori (a partir del 8 de juny).

b) Sol·licitud de participació PEI i còpia de la sol·licitud d'admissió al conservatori a l'IES PEI desitjat  del 8 al 17 de juny de manera telemàtica.

L'alumnat que cursa 6è d'Educació Primària en el curs 2019-20 pot presentar una sol·licitud de plaça al centre que sigui del seu interès durant el període ordinari marcat pel procés d'admissió, tenint en compte que quedarà escolaritzat al centre d'Educació Secundària adjudicat en la fase ordinària del procés d'admissió en cas que no superi la prova d'accés o, superant-la, no obtingui plaça en el conservatori.

Llegeix més...

Subcategories