sessió d'innovació de Sempre-FP

Ahir va tenir lloc a les instal·lacions del nostre Cicle Formatiu una nova sessió per innovar en l'FP, en el marc del projecte Siempre FP en el que esteim participant. L'objectiu fonamental de la sessió d'ahir era generar idees per a millorar la comunicació d'informació i la visibilitat dels cicles formatius d'FP.

6hats6

Des d'aquí volem agraïr a l'alumnat així com als pares i mares que hi van participar.

Projecte Leonardo amb finlàndia

Pyry i Mikko són dos alumnes provinents de Jyväskylä que estaran desenvolupant les seves pràctiques del Cicle Formatiu de Instal·lació i Manteniment en una empresa de Ciutadella de Menorca, per un període de quatre setmanes.

fin-350

Així mateix, aquesta setmana ens ha visitat el seu professor Timo, que aprofitarà per recórrer els altres Cicles Formatius de Menorca. Timo ha estat rebut per tot el professorat del nostre Cicle Formatiu. Aquestes estades són coordinades pel nostre centre, en el marc del projecte Leonardo de mobilitat a Europa per a alumnat de Grau Mitjà.

equip-350

PROJECTE SIEMPRE FP: Innovació Orientada per les Persones

El nostre Cicle Formatiu participa en el Projecte SIEMPRE FP organitzat per l'IBV, Institut de Biomecànica de l'Universitat Politècnica de Valencia.

siempre_FP

Aquest projecte, que tindrà una durada de dos anys, té com a objectiu principal difondre les tècniques de innovació entorn a les persones (IOP) per tot l'FP, tant en àmbit de instal·lació i manteniment de productes i instal·lacions com de prestació de serveis, per a establir una xarxa entre els centres d'FP i el món de l'empresa.

participacio_ibv

Hi col·laborem molts centres de tot el territori