PROGRAMA D'ENSENYAMENTS INTEGRATS (PEI) - CURS 2025-2026
- Detalls
- Categoria: PEI
- Publicat el Dilluns, 09 Mai 2022 11:00
1. Alumnes matriculats als Ensenyaments Professionals el curs 2024-25:
a) Sol·licitud d'admissió a l'IES PEI durant el període ordinari d'amissió.
b) Sol·licitud de participació PEI a l'IES PEI del 12 al 23 de maig (enviar sol·licitud emplenada a l'oficina de l'IES).
PROCÉS D'ESCOLARITZACIÓ CURS 2025-2026 ADMISSIÓ ESO
- Detalls
- Categoria: Admissió ESO
- Publicat el Divendres, 09 Mai 2025 10:44
Calendari procés escolarització
- Per canviar de centre s'ha de participar en el procés d'admissió del nivell corresponent a l'alumne que volem canviar.
- En el cas dels centres públics, el procés d'adscripció es realitza quan un alumne acaba l'etapa educativa en el seu centre i en aquest ja no hi ha més nivells educatius. Això seria quan es passa de 6è de primària a 1r d'ESO (només si el centre no té ESO).
- En el cas de centres concertats, si fos el cas s'ha de participar en el procés d'admissió quan en el mateix centre no hi ha més nivells educatius i no té adscripció a cap altre centre concertat.
- Presentació telemàtica de sol·licituds: del 12 al 20 de maig de 2025
- Puntuació provisional sense adjudicació de centre (data de publicació dia 4/6/2025)
- Llistat definitiu amb l'adjudicació del centre (data de publicació dia 20/6/2025)
Trobareu més informació del procés a l'oficina d'escolarització de la Conselleria d'Educació i Universitats
LA COMPETICIÓ BALEARSKILLS 2025 JA ÉS AQUÍ
- Detalls
- Categoria: BALEARSKILLS
- Publicat el Dijous, 08 Mai 2025 08:42
Les proves BalearSkills són una competició biennal organitzada per la Conselleria d’Educació i Formació Professional de les Illes Balears. Són dirigides a estudiants de Formació Professional (FP) i tenen com a objectiu principal valorar les habilitats adquirides als cicles formatius, promovent l'excel·lència i el reconeixement d'aquests ensenyaments a la societat. Un representant de cada centre de les Illes Balears representa el seu institut dintre la branca de formació professional que està estudiant.
Aquest any tenim la sort que a Ciutadella es celebren les proves BalearSkills de les famílies professionals d’Instal·lacions Elèctriques, Refrigeració i Aire Condicionat i Llanterneria i Calefacció. Aquestes proves tindran lloc a la Sala Multifuncional Canal Salat els pròxims 13 i 14 de maig.
Representant el nostre centre tenim en Pere Mesquida (competició de Refrigeració i Aire Condicionat) i en Joan Capó (competició de Llanterneria i Calefacció). Ells són alumnes de 1r de grau mitjà i representaran a l’IES Josep Maria Quadrado a les proves BalearSkills contra altres centres de les Illes Balears.
Des del departament d’FP us convidam a visitar-los durant la competició a la sala Canal Salat dins la setmana qui ve i a viure el bon ambient del que podríem considerar la “festa de l’FP Balear”.
Molta sort als dos.
PROCÉS ADMISSIÓ CICLES FORMATIUS 2025-2026
- Detalls
- Categoria: Procés escolarització FP
- Publicat el Dimarts, 06 Mai 2025 12:46
Més informació https://fp.caib.es
FINALISTES EN EL CONCURS DE JOVES EMPRENEDORS DE MENORCA
- Detalls
- Categoria: Economia
- Publicat el Divendres, 02 Mai 2025 13:53
Jan López, Daniel Marquès, Gonzalo Núñez, Joan Sbert i Antoni Vinent de 1r de batxillerat, van participar en el certamen de Joves emprenedors de Menorca amb el projecte Youngwallet amb el qual volen solucionar la desinformació financera existent, per aquest motiu, van crear una eina molt necessària que mostrarà a estudiants de secundària i batxillerat a gestionar la seva pròpia 'vida financera' prenent decisions en un entorn controlat i dinàmic, supervisat pel professorat.
AJUDES PER A ALUMNES AMB NESE PER AL CURS 2025-2026
- Detalls
- Categoria: Beques
- Publicat el Divendres, 02 Mai 2025 13:30
El Ministeri d'Educació i Formació Professional ha convocat ajudes per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu per al curs 2025-2026. El termini per sol·licitar la beca és del 30 d'abril a l'11 de setembre de 2025.
1. Aquestes ajudes estan destinades a alumnes que presenten:
-
- Alumnat amb NEE, derivada de discapacitat (auditiva, visual, motriu, intel·lectual o pluridiscapacitat) i alumnat amb TDAH
- Alumnat amb NEE, derivada de Trastorn Greu de Conducta o Trastorn Greu de Comunicació o del Llenguatge
- TEA (Trastorn de l'Espectre Autista)
- Altes Capacitats Intel·lectuals