PROGRAMES D'IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN LLENGÜES ESTRANGERES DURANT L'ESTIU DEL 2024

Info cursos immersió ling

Des del Servei de Llengües Estrangeres i Projectes Internacionals de la Direcció General de Planificació i Gestió Educatives us informem que el 12 de març de 2024 s'ha publicat al BOIB la Resolució del conseller d'Educació i Universitats per la qual es convoquen ajuts en espècie per a la participació de l'alumnat del quart curs d'Educació Secundària Obligatòria i del sisè curs d'Educació Primària de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el marc de quatre programes d'immersió lingüística en llengües estrangeres durant l'estiu del 2024.

Les modalitats i el nombre d'ajuts en espècie que es convoquen són els següents:

• Modalitat A (4t curs d'ESO, anglès):
    El curs d'immersió lingüística en anglès es realitzarà a Irlanda i/o Regne Unit entre l'1 de juliol i el 31 d'agost de 2024.
  • Modalitat B (4t curs d'ESO, francès):
    El curs d'immersió lingüística en francès es realitzarà a França entre l'1 de juliol i el 31 d'agost de 2024.
  • Modalitat C (4t curs d'ESO, alemany):
    El curs d'immersió lingüística en alemany es realitzarà a Alemanya entre l'1 de juliol i el 31 d'agost de 2024.
  • Modalitat D (6è curs d'Educació Primària, anglès):
    El curs 'Millora el teu anglès a l'estiu!' es realitzarà a les localitats següents entre l'1 de juliol i el 31 d'agost de 2024 en horari de 9 a 14 hores exclusivament.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 13 de març de 2024 fins al 05 d'abril de 2024, ambdós inclosos.

Podeu trobar tota la informació sobre la convocatòria al BOIB i a aquest enllaç.

ELS ANIMALS DEL FUTUR

Els animals del futur 2023

El passat dia 5 de juny, aprofitant que a l'IES celebràvem el dia Mundial del Medi Ambient, la comunitat educativa va poder votar l'animal del futur que més li agradava. Aquesta tasca, codirigida des de les assignatures de Biologia i Anglès, va originar una exposició d'un centenar d'animals imaginaris dissenyats i construïts per l'alumnat de 1r d'ESO a partir de materials reutilitzats.

Animals futur 02

En la foto podem veure els animals més votats, Flooforus caticoforesticus, realitzat per Penélope Negrete Fillatre i Testuddin amazonican, realitzat per Adrià Mascaró Pons.

Felicitats!!

BEQUES PER ESTUDIAR 1R DE BATXILLERAT A CANADÀ O ESTATS UNITS

beques EEUU

La fundació Amancio Ortega ha convocat beques dirigides a estudiants de 4t d'ESO de centres educatius espanyols, per estudiar primer de Batxillerat a Canadà o Estats Units.

Aquí trobareu més detalls sobre aquest programa de beques.

PROGRAMES D'IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN ANGLÈS - ESTIU 2019

Servei de llengües estrengeres petit

• La Conselleria d'Educació i Universitat ha convocat ajuts per a l'alumnat del sisè curs d'educació primària, del primer curs de batxillerat i del segon curs de formació professional de grau mitjà o grau superior de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el marc de dos programes d'immersió lingüística en llengua anglesa durant l'estiu del 2019 (BOIB núm. 66 de 16/05/2019).

Més informació de la convocatòria aquí.

• El Ministeri d'Educació i Formació Professional ha convocat beques per a participar en un Programa d'Immersió Lingüística en anglès en Colonies de Vacances per a l'estiu 2019 (BOE núm. 10 de 26/04/2019).

- Informació de la convocatòria per als alumnes que cursen 1r ESO.

- Informació de la convocatòria per als alumnes que cursen 2n ESO.

NOVES TECNOLOGIES

IMG 20190331 184811

L'any que ve conviuran al Centre dos aparells punters en noves tecnologies: el Chromebook i el Cassetbook. Aquí teniu un cassetbook en mans del major dels seus fans.

IRREGULAR VERBS

N'Ariana Moll, na Marina Moll i n'Eva Ortega han fet aquest vídeo per a ajudar als seus companys de 3r d'ESO a aprendre els verbs irregulars anglesos.