TAULA RODONA: JOVES I SALUT MENTAL

El Consell Escolar de Menorca posa en marxa el cicle de conferències Aprenent a educar en comunitat.

Aquest curs han organitzat una taula rodona per debatre sobre les situacions que viuen els joves i com afecten a la seva salut mental, agreujada encara més per la situació sanitària i social que hem viscut aquests darrers anys.

En parlarem junts!

Educació 360º 1IMG 20221103 WA0015

Taula rodona celebrada el 3 de novembre amb la intervenció de les alumnes de 4t ESO:

Roser Florit i Julieta Almagro

UN ESTIU PER CRÉIXER 2022

Un estiu per créixer 2022Un Estiu per Créixer és un projecte inspirat en la metodologia de l'aprenentage servei que pretén que els i les joves menorquines entre 14 i 17 anys puguin participar en una entitat o empresa del seu municipi, amb l’objectiu de contribuir a la millora del seu poble.

La quarta edició d’Un Estiu per Créixer està organitzada pel Departament de Cultura, Educació, Joventut i Esports del Consell Insular de Menorca i compta amb el finançament del Ministeri de Sanitat. A més, es manté la col·laboració del Consell Escolar de Menorca i de tots els Ajuntaments.

Trobareu més informació a injovemenorca.com

XERRADES VIRTUALS DEL PROJECTE "WHAT'S UP! COM VAS DE SALUT MENTAL?"

cartell WUP familiesCon a centre adherit al projecte What’s up! Com vas de salut mental? del programa Obertament Balears, us informam que s'han organitzat unes xerrades virtuals dirigides a les famílies d’adolescents en edat escolar de les Illes Balears per aconseguir entre tots i totes millorar el benestar emocional dels i les joves i tot l’entorn familiar.

Més informació (castellàcatalà)

PROGRAMA DE TREBALL AMB FAMÍLIES DE L'AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

L’Ajuntament de Ciutadella ha presentat una nova edició del programa de “Treball amb Famílies”. Aquest projecte inclou deu propostes de tallers amb continguts específics d'interès educatiu, de criança, de relacions sanes, de salut integral, pèrdues,..., tots ells adreçats a pares, mares, avis i àvies d’infants i adolescents.

Cartell general TREBALL AMB FAMÍLIES 2022Esperam que sigui profitós per a les famílies i contribuir amb aquesta acció preventiva i d'acompanyament, en una major i millor salut integral, tant per als pares i les mares, com a per a les seves filles i fills.

Cartells individulas dels diferents tallers.