INTERCANVI PIRENA THALASSA. ESTADA A PONT DE SUERT

CRÒNICA DE DIVENDRES, 15 DE MARÇ. GALERIA DE FOTOS aquí

Ja ha arribat el darrer dia, no ens podem creure que hagi passat tan ràpidament!!!

Vàrem començar el matí com cada dia, a les 9 h al centre però ja amb les maletes preparades per tornar cap a casa. Alguns alumnes van portar les maletes a primera hora i altres les trobaren a hora de dinar, que les famílies les portaren.

Hem recollit tot el material d’esquí del hall de l’institut i ho hem carregat al bus per pujar a gaudir de la segona tanda d’esquí, en tenen moltes ganes, ja que les darreres hores del dia anterior es van aconseguir baixar pistes més difícils i els va encantar. De camí cap a les pistes alguns alumnes han comentat que han perdut el forfet, que ja entrava dins els plans.

Quan hem arribat a pistes deixem tot el material a la consigna i cap amunt que els monitors ens esperen per donar-nos més consells per aprofitar més encara zones diferents de les pistes.

A les 13 h s’ha quedat a dalt del telecadira Les Muralles per fer una baixada conjunta, per fer com una serp d’esquiadors. Ha sigut molt vistós!!!
Una vegada a baix els alumnes amb més ganes han fet alguna darrera pujada per fer el comiat de l’esquí. Els altres han anat canviant-se i tornant el material a l’empresa de lloguer, una vegada aclarit han anat cap al bus per tornar puntual a Pont.

PirenaThalassa Pont de Suert 2024 5 04En aquesta darrera jornada hem compartit dinar tots junts, les famílies de Pont de Suert ens han preparat receptes molt bones per poder gaudir d’un dinar de germanor a l’entrada de l’institut. Quan hem arribat els alumnes s’han canviat de roba, alguns d’ells s’han acomiadat d’altres alumnes que no participaven de l’intercanvi i ens hem anat concentrant davant la cantina on n’Albert ha dit unes paraules i ha donat la sortida per començar a menjar.

Els alumnes s’han posat tots junts a unes taules per aprofitar els darrers minuts a Pont, mentre pares i professors han anat xerrant i explicant com havia anat la setmana.

Una vegada s’ha menjat el dolç tant n’Ariadna, la directora del centre, com en Cape han dit unes paraules a tothom agraint la participació i la bona acollida que hem tingut els menorquins a Pont de Suert, no podem estar més contents tot el que hem pogut fer.

Toca acomiadar-nos fins al mes de maig i, pel que sembla, tothom en té moltes ganes. Abraçades, fotos i llàgrimes d’emoció entre alumnes i famílies, el poc temps que han passat junts ho recordaran sempre!!!!

GRÀCIES, AMICS DE PONT DE SUERT!!!

Llegeix més...