MEDALLA D'OR AL BALEARSKILLS 2023

Els passats 4 i 5 de maig es varen celebrar els BalearSkills '23 a l'IES Pasqual Calbó en la modalitat de Refrigeració i Aire Condicionat. Els BalearSkills són la competició per excel·lència de l'alumnat de Formació Professional on un alumne/a de cada centre competeix contra altres alumnes on s'imparteixen els mateixos estudis.

El representant de l'IES Josep Maria Quadrado era en Ferran Martínez Salas, alumne de 1r de GM d'Instal·lacions Frigorífiques i Climatització. En Ferran va competir contra altres alumnes que representaven l'IES Isidor Macabich d'Eivissa, l'IES Politècnic de Palma i l'IES Llucmajor de Mallorca.

En una prova d'habilitats consistent en muntar, provar i posar en marxa una instal·lació de climatització domèstica en Ferran va ser el qui millor puntuació va obtenir en un final molt ajustat.

El jurat format per professorat del cicle del nostre centre i per diversos professionals del sector varen destacar la igualtat i la bona pràctica de tots els participants. Com a guanyador dels BalearSkills '23 en Ferran serà qui representarà a les Balears al campionat nacional SpainSkills '24.

Enhorabona, Ferran!!

skills medalla 2023

Més fotografies...

PROVES ACCÉS A CICLES FORMATIUS 2023

PROVES ACCÉS CICLES FORMATIUSPROVES ACCÉS CICLES FORMATIUS GS

– Els exàmens s’han de presentar escrits amb tinta blava o negra, no a llapis.
– Les respostes que impliquin dibuixar o traçar gràfiques s’han de fer a llapis.
– No es poden usar telèfons mòbils ni aparells electrònics que permetin la comunicació a distància.
– Es pot usar una calculadora científica no programable ni gràfica.
– Si l’aspirant vol, pot fer ús de regle, escaire, cartabó i compàs, aportats per ell mateix.
– No es pot entrar a l’examen amb textos o documents escrits.