VENDA DE CAMISETES 1r BATXILLERAT

models camisetaDurant el segon trimestre del curs 2022-2023, l’alumnat de 1r batxillerat s’ha organitzat per recaptar fons pels viatges d’intercanvi a Itàlia (Padova - Bassano) fent una venda de camisetes.

Aquesta iniciativa ha estat tot un èxit!

noticia camisetes 1noticia camisetes 2

INTERCANVI ITÀLIA 1r BATXILLERAT

Intercanvi Itàlia grup2Més fotografies aquí

BASSANO

2n grup de 1r de batxillerat a Bassano. La nostra experiència d’intercanvi va començar dijous dia 27 d'abril, però vam arribar tant tard que només vam tenir temps -alguns-, de saludar a les famílies i anar a dormir.

El divendres ja va ser un dia ben intens, els nostres companys italians tenien classe i nosaltres vam partir en el tren de les 8:23 h cap a Venècia on vàrem fer pràcticament tot el dia fins a les 17 h. Allà vam poder descobrir la ciutat de mans de na Petra i n’Eleonorà (una antiga estudiant del Brocchi, l’institut al qual pertanyen els italians). Va ser un dia ben entretingut, alguns fins i tot van fer una volteta en góndola, un gelat… i vam començar a comprar alguns detallets per dur a casa. El capvespre del divendres el vam aprofitar per estar amb els italians i les seves famílies, ja que encara no havíem tingut temps per fer-ho i així va acabar el nostre primer dia a Bassano.

Dissabte els estudiants italians tenien classe i nosaltres vam partir a fer Rafting pel riu Brenta. Ufff!!, quina aigua més freda!, però que bé ens ho vàrem passar, vam gaudir com fillets petits. Al capvespre ja començava el cap de setmana i l’hem aprofitat per estar amb les famílies, passejar per Grappa, visitar Bassano i altres ciutats properes… vam acomiadar en Lluc i en Joan fins dilluns i vam compartir temps i aficions amb els italians.

Dilluns, que era dia de festa, els italians ens van preparar una gimcana per Bassano, per conèixer la ciutat, de la que vàrem gaudir, i vam acabar passejant per la vora del Brenta i compartint un dia de pícnic i de germanor.

Esteim tots molt bé i molt contents d’aquesta experiència tan enriquidora.

Llegeix més...

VISITA UNIVERSITATS DE BARCELONA DELS ALUMNES DE 2n BATXILLERAT

Els dies 22, 23 i 24 de gener 41 alumnes de 2n de Batxillerat van viatjar a Barcelona per conèixer les universitats i el Conservatori del Liceu.

A Barcelona ciutat vam visitar les instal·lacions de la UB, de la UPC, de l’Hospital Universitari de Bellvitge, de la Pompeu Fabra, de la Facultat d’Educació de Mundet, d’INEF (amb l’ajuda d’una exalumna que ens va fer de guia) i la Facultat de Nàutica.

Al Vallès, el recorregut va ser per la UAB i la Facultat d’Arquitectura de la UPC.

Cal destacar dues xerrades molt interessants. Primer, a la Universitat de Barcelona, a l'edifici històric de la plaça Universitat, sobre el futur dels estudis i les demandes de professionals. Segon, a l'Oficina de preinscripció universitària, sobre les proves d'accés i la preinscripció a les universitats, amb consells i exemples pràctics.

Evidentment, també hi va haver temps per a compres, per trobades amb amics i família i per recórrer la ciutat.

Un viatge molt profitós.

Més fotografies...

ELS ALUMNES DE 1r BAT VISITEN LA CENTRAL ELÈCTRICA DE MAÓ

El passat dimarts, l’alumnat de 1r batxillerat de la matèria Tecnologia i Enginyeria I visità les instal·lacions de la Central Elèctrica del port de Maó, dintre el marc de l’estudi dels sistemes energètics.

El recorregut va ser molt interessant, conduït pel cap de la planta, en Pere Fiol, qui ens va explicar el funcionament i curiositats de les instal·lacions.

Més fotografies...

PANERA DE NADAL 1r BATXILLERAT

El passat 22 de desembre els alumnes de 1r de Batxillerat van fer entrega de la panera de Nadal amb motiu de la venda de paperetes per a recaptar fons per dur a terme l'intercanvi escolar amb alumnes d'Itàlia.

Aquí podeu veure la persona afortunada que va gaudir del premi i, sobretot, gràcies a tots i totes per col·laborar amb la iniciativa.