TORRADA DE SOBRASSADA

El matí del passat dilluns 16 de gener, la comissió de dinamització lingüística va organitzar, juntament amb l’alumnat de 4t d’ESO, una torrada de sobrassada i salsitxes halal en el pati de l’IES Josep Maria Quadrado. Durant l’hora llarga que va durar l’activitat, es van torrar 25 quilos de sobrassada, arribant a servir 312 panets en un temps rècord gràcies a la bona predisposició i col·laboració de l’alumnat de 4t d’ESO que ha d’anar de viatge a Lleida el proper mes de maig. El benefici obtingut (245 €) contribuirà a sufragar una part de les despeses que ha de suposar aquest viatge.

Volem agrair a l’equip directiu la bona acollida amb la qual van rebre la proposta d’aquesta activitat; a la secretària i les porteres per la seva ajuda logística; al forn del Ranxo pel subministrament del pa; a Binigarba per la sobrassada; a la carnisseria halal per les salsitxes; al professorat de CF que va aportar material per fer la torrada; al professorat que va prestar la seva ajuda; a tot l’alumnat de 4t d’ESO que va participar activament en l’esdeveniment i a tothom qui va comprar el seu panet per a la seva contribució.

Per la bona collida que ha tingut entre tota la comunitat educativa, esperem que aquest acte es pugui repetir en cursos venidors.

Més fotografies...

COMPRA DELS CHROMEBOOKS

Icono2

Els alumnes que cursaran 1r ESO al nostre centre durant el curs acadèmic 2022-2023 ja poden adquirir el seu Chromebook. El termini per fer la compra serà fins dia 15 d'agost. Durant el procés de compra necessitareu introduir el codi de centre 07000832.

Esteim a la vostra disposició per tal d'ajudar-vos en cas que es presenti alguna dificultat.

Procés de compra portal web FAMILIES