RECEPCIÓ DE L'ALUMNAT AMB LES MILLORS NOTES DE LA PBAU 2022

El passat dilluns dia 11 de juliol va tenir lloc l’acte de recepció dels 20 alumnes amb millor nota de PBAU del curs 21-22 entre els quals hi va assistir na Marta Pons Martí alumna del nostre Centre. A l’acte, celebrat al Consolat de Mar de Palma, hi van participar la presidenta Francina Armengol, el conseller Martí March, el rector de la UIB Jaume Carot entre d’altres.

La comunitat educativa del Quadrado es suma en aquest reconeixement i aprofita per felicitar a la nostra alumna i desitjar-li un futur acadèmic brillant.

Premis PBAU 2022 1Premis PBAU 2022 2

PARTICIPACIÓ EN EL 1r CONGRÉS SECOSTA 2022

El passat divendres 13 de maig, l’alumnat de Cultura Científica de 1r de batxillerat va participar en el 1r Congrés SECOSTA 2022, que s’ha dut a terme al campus de la UIB a Palma, a on ha presentat el seu treball “Nivell del mar: fluctuacions i possibles causes”, fruit dels resultats del seu estudi amb les dades obtingudes pel mareògraf instal·lat el mes de febrer per l’alumnat de Tecnologia Industrial I en el port de Ciutadella.

Podeu descarregar-vos la presentació aquí.

En el marc del congrés, els participants van poder gaudir de les interessants xerrades dels físics i investigadors Damià Gomis, que va dissertar sobre el canvi climàtic, Biel Jordà, coordinador del projecte, que va exposar la importància de l’estudi dels oceans i de Joan Villalonga, que va explicar els efectes del volcà de l’illa de Tonga en l’oceà Pacífic sobre el port de Ciutadella.

S’ha de dir que l’experiència va ser molt positiva per tots ells i elles i van poder sentir-se, per un dia, com autèntics investigadors.

Cal recordar que el projecte SECOSTA, impulsat per la UIB i finançat pel CSIC i l’Institut d’Oceanografia, pretén fer estudis de l’impacte del canvi climàtic sobre el nivell de la mar a la Mediterrània, i les dades de les lectures enregistrades, aportades pel nostre centre, serviran per millorar la seva tasca investigadora.

Dintre l’experiència viscuda per l’alumnat, també hi ha una intervenció de 3 dels participants del projecte, en el programa d’ib3 ràdioNo venim amb manual”, emès diumenge dia 15.

IMG 1763IMG 1761IMG 1756

foto grup

SESSIÓ INFORMATIVA BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

El proper dimecres dia 18 de maig a les 19:30h a la Sala d'actes del centre, tindrà lloc una sessió informativa per presentar el batxillerat d'arts del curs 2022-2023.

BAE 2022 1

XVIII OLIMPÍADA D'ECONOMIA 2022

Marta Pons MartíNa MARTA PONS MARTÍ, el 29 de març, va participar a la XVIII Olimpíada d'Economia organitzada per la UIB i ha quedat en primera posició. L'Olimpíada d'Economia de les Illes Balears constitueix la fase local de l'Olimpíada Espanyola d'Economia. Els tres primers classificats participaran a la fase nacional de la XIII Olimpíada Espanyola d'Economia que es celebrarà a Sevilla els dies 20 a 22 de juny de 2022; de l'organització se n'encarrega la Facultad de Ciencias Empresariales de la Universidad Pablo de Olavide.

ENHORABONA MARTA!!!