REUNIÓ D'ORIENACIÓ PER A FAMÍLIES D'ALUMNES DE 4t ESO

Demà dimarts dia 17 de maig, tindrà lloc al Saló d'Actes del centre, una reunió dirigida a les famílies de 4t ESO per tal d'informar i orientar sobre l'oferta d'estudis després de l'Educació Secundària Obligatòria (Batxillerat i Cicles formatius) per al curs 2022-2023.

Hi haurà dues convocatòries:

• A les 19:30h per a famílies d'alumnes de 4t ESO - PEI
  • A les 20:00h per a totes les famílies d'alumnes de 4t ESO

CRÒNICA DEL VIATGE A LA MASELLA DE 4t ESO

Dimarts dia 29 de març de 2022

El viatge començava dimarts de bon matí, damunt les 6:30h. Tots els alumnes i profes acompanyants ens vam trobar a la Plaça dels Pins per iniciar aquest viatge.
Tot el trajecte va anar segons les previsions i al migdia ja érem a l’estació d’esquí de La Masella per, després de dinar, provar-nos i ajustar el material que el dia següent hauríem d’utilitzar.
Damunt les 18h vam arribar a l’alberg a on en Jordi, el nostre monitor-guia, ens esperava per explicar-nos les activitats, horaris i demés i organitzar els 3 dies que ens esperaven dalt la muntanya. Després vam anar cap a les habitacions i conèixer el recinte. S’ha de dir que l’alberg “Campus Cerdanya” està força bé quant als espais i manteniment. Les habitacions estan ben equipades i és acollidor. El dia era fred i plujós i no va donar massa temps per anar a fer un volt per les afores, així que després de sopar vam fer una estona de “revetlla”, alguns van veure el partit de la selecció espanyola, i ens vam anar a dormir.

LaMasella 9

Llegeix més...