REUNIÓ D'ORIENACIÓ PER A FAMÍLIES D'ALUMNES DE 4t ESO

Demà dimarts dia 17 de maig, tindrà lloc al Saló d'Actes del centre, una reunió dirigida a les famílies de 4t ESO per tal d'informar i orientar sobre l'oferta d'estudis després de l'Educació Secundària Obligatòria (Batxillerat i Cicles formatius) per al curs 2022-2023.

Hi haurà dues convocatòries:

• A les 19:30h per a famílies d'alumnes de 4t ESO - PEI
  • A les 20:00h per a totes les famílies d'alumnes de 4t ESO

CRÒNICA DEL VIATGE A LA MASELLA DE 4t ESO

Dimarts dia 29 de març de 2022

El viatge començava dimarts de bon matí, damunt les 6:30h. Tots els alumnes i profes acompanyants ens vam trobar a la Plaça dels Pins per iniciar aquest viatge.
Tot el trajecte va anar segons les previsions i al migdia ja érem a l’estació d’esquí de La Masella per, després de dinar, provar-nos i ajustar el material que el dia següent hauríem d’utilitzar.
Damunt les 18h vam arribar a l’alberg a on en Jordi, el nostre monitor-guia, ens esperava per explicar-nos les activitats, horaris i demés i organitzar els 3 dies que ens esperaven dalt la muntanya. Després vam anar cap a les habitacions i conèixer el recinte. S’ha de dir que l’alberg “Campus Cerdanya” està força bé quant als espais i manteniment. Les habitacions estan ben equipades i és acollidor. El dia era fred i plujós i no va donar massa temps per anar a fer un volt per les afores, així que després de sopar vam fer una estona de “revetlla”, alguns van veure el partit de la selecció espanyola, i ens vam anar a dormir.

LaMasella 9

Llegeix més...

VENDA DE BOSSES SOLIDÀRIES

Demà dimarts l'alumnat d'IAEE posarà a la venda les "bosses solidàries", serà de dimarts 5 d'abril a dijous 7 d'abril al primer pati a l'entrada de l'institut.

La història de les bosses

La idea neix per contribuir amb un granet d'arena en la lluita contra el canvi climàtic. Amb aquest objectiu, vam pensar de comprar bosses de cotó orgànic, fetes amb mà d'obra ètica, tipus totebag. La compra es va fer a través d'un empresari menorquí i vam organitzar un concurs per al disseny (que havia d'estar relacionat amb la terra, l'ecologisme, el canvi climàtic) entre els alumnes que ara fan 3r d'ESO, els quals havien de pintar-les a la matèria de "Projectes". Malauradament, vam estar confinats i tot va quedar "congelat" a la fase del concurs, teníem, fins i tot, ja el guanyador.

Enguany, davant la situació de millora de les mesures covid, vam veure possible reemprendre el projecte per la qual cosa vam tornar a convocar el concurs ja que vam entendre que l'alumnat de primer, que havia de pintar les bosses a "Projectes", havia de sentir-se seu el "logo" o "dibuix". I aquí les tenim. Des d'IAEE, s'ocupen de la venda d'aquest producte solidari. Els guanys estan destinats a la Protectora d'animals.

Hi han participat: "Comissió Ambiental, "Projectes" de 1r d'ESO, el Departament de Plàstica, la matèria d'IAEE, i, especialment, Mercè Orleans, sense els quals la feina no hauria estat possible.

Comissió Ambiental

Venda de bosses solidaries