REUNIÓ D'ORIENACIÓ PER A FAMÍLIES D'ALUMNES DE 4t ESO

Demà dimarts dia 17 de maig, tindrà lloc al Saló d'Actes del centre, una reunió dirigida a les famílies de 4t ESO per tal d'informar i orientar sobre l'oferta d'estudis després de l'Educació Secundària Obligatòria (Batxillerat i Cicles formatius) per al curs 2022-2023.

Hi haurà dues convocatòries:

• A les 19:30h per a famílies d'alumnes de 4t ESO - PEI
  • A les 20:00h per a totes les famílies d'alumnes de 4t ESO

CRÒNICA DEL VIATGE A LA MASELLA DE 4t ESO

Dimarts dia 29 de març de 2022

El viatge començava dimarts de bon matí, damunt les 6:30h. Tots els alumnes i profes acompanyants ens vam trobar a la Plaça dels Pins per iniciar aquest viatge.
Tot el trajecte va anar segons les previsions i al migdia ja érem a l’estació d’esquí de La Masella per, després de dinar, provar-nos i ajustar el material que el dia següent hauríem d’utilitzar.
Damunt les 18h vam arribar a l’alberg a on en Jordi, el nostre monitor-guia, ens esperava per explicar-nos les activitats, horaris i demés i organitzar els 3 dies que ens esperaven dalt la muntanya. Després vam anar cap a les habitacions i conèixer el recinte. S’ha de dir que l’alberg “Campus Cerdanya” està força bé quant als espais i manteniment. Les habitacions estan ben equipades i és acollidor. El dia era fred i plujós i no va donar massa temps per anar a fer un volt per les afores, així que després de sopar vam fer una estona de “revetlla”, alguns van veure el partit de la selecció espanyola, i ens vam anar a dormir.

LaMasella 9

Llegeix més...

COMPRA DELS CHROMEBOOKS 1r ESO

Icono2

Els alumnes que cursaran 1r ESO al nostre centre durant el curs acadèmic 2021-2022 ja poden adquirir el seu Chromebook. El termini per fer la compra serà fins dia 10 d'agost. Durant el procés de compra necessitareu introduir el codi de centre 07000832.

Esteim a la vostra disposició per tal d'ajudar-vos en cas que es presenti alguna dificultat.

Procés de compra portal web FAMILIES