FSE 2023Cartell FSE Plus Balearskills 2023

MEDALLA D'OR AL BALEARSKILLS 2023

Els passats 4 i 5 de maig es varen celebrar els BalearSkills '23 a l'IES Pasqual Calbó en la modalitat de Refrigeració i Aire Condicionat. Els BalearSkills són la competició per excel·lència de l'alumnat de Formació Professional on un alumne/a de cada centre competeix contra altres alumnes on s'imparteixen els mateixos estudis.

El representant de l'IES Josep Maria Quadrado era en Ferran Martínez Salas, alumne de 1r de GM d'Instal·lacions Frigorífiques i Climatització. En Ferran va competir contra altres alumnes que representaven l'IES Isidor Macabich d'Eivissa, l'IES Politècnic de Palma i l'IES Llucmajor de Mallorca.

En una prova d'habilitats consistent en muntar, provar i posar en marxa una instal·lació de climatització domèstica en Ferran va ser el qui millor puntuació va obtenir en un final molt ajustat.

El jurat format per professorat del cicle del nostre centre i per diversos professionals del sector varen destacar la igualtat i la bona pràctica de tots els participants. Com a guanyador dels BalearSkills '23 en Ferran serà qui representarà a les Balears al campionat nacional SpainSkills '24.

Enhorabona, Ferran!!

skills medalla 2023

Més fotografies...

GUANYADORS AL BALEARSKILLS 2016

El nostre alumne de grau mitjà, Llorenç Villalonga, acompanyat i preparat pel professor Andreu Genestar, ha obtingut el primer premi al Balearskills 2016 d'instal·lacions frigorífiques.

Balearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es realitza a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a partir de proves pràctiques. Enguany es va celebrar a l'IES de Llucmajor el passat 22 de novembre, i Llorenç aconseguí muntar i provar amb èxit un circuit frigorífic complert.

foto llorenç

Aquesta competició permet designar els alumnes que han de representar les Illes Balears al campionat Spainskills, que es realitzarà a Madrid durant el 2017. Enhorabona i sort en l'Spainskills!!

foto grup 1

balearskill color

PERE ANGLADA, GUANYADOR DEL BALEARSKILLS 2012

Per segon any consecutiu el nostre centre es proclamà guanyador d'aquest concurs en l'especialitat de lampisteria. En aquesta ocasió ha estat gràcies a la participació del nostre alumne de 2n curs de grau mitjà Pere Anglada, tutoritzat pel professor Salva Sogorb. La prova es celebrà el passat dimecres 21 de novembre a Llucmajor i consistia en un muntatge de lampisteria i calefacció. Com a premi representarà a Balears a la Spainskills, que se celebrarà a Madrid en un principi els dies 13 al 16 de febrer de 2013. Enhorabona!

CAM00022      CAM00042.

BALEARSKILLS 2010-11

DSC02239Els passats dies 24 i 25 de Gener, ens vam desplaçar a Palma Salvador Sogorb, com a professor i Morgan Estevez, com alumne, del Cicle Formatiu de Muntatge i Manteniment d'Instal·lacions de fred, climatització i producció de calor.
La causa del desplaçament va ser participar a una competició nomenada BALEARSKILLS,  on se realitza un muntatge amb la resta de Cicles Formatius de la mateixa especialitat. El muntatge consistia en la realització de l’acomessa, l’equip de sobrepressió i d’instal·lació d’una bateria de comptadors, que equivaldria al muntatge del subministrament d’aigua d’un edifici amb dues vivendes.
La competició va finalitzar amb la victòria de l’equip del IES Josep M Quadrado, i aquesta victòria dona classificació per anar a la prova Nacional de muntatge, que es realitzarà a Madrid a principis de Abril.
Aquí teniu unes quantes fotos de la prova.