VIATGE DE FINAL DE SECUNDÀRIA

ELS ALUMNES DE 4t ESO VIATGEN A OLIOLA

Dilluns els joves de 4t d'ESO van emprendre el viatge de final d'etapa a Oliola. De camí cap a Lleida, van fer una visita al Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona.

A partir del segon dia, aventures de tot tipus: ràfting, barranquisme, escalada, tir amb arc... aquí una petita mostra de totes les activitats que han fet durant el viatge. Així com també, imatges mentre reposen i carreguen energies des de la casa de colònies l'Era, on han estat allotjats, ben devora el riu Segre.

Quina xalada!!

Viatge Oliona 4ESO 1 3

VIATGE FINAL DE SECUNDÀRIA 2019-2020. CRÒNICA DEL VIATGE

Crònica de l'últim dia

Escrivim l'última crònica ja ben entrada la nit amb els ulls clucs. La ciutat de Londres ens ha deixat esgotats a tots; han estat dies d'experiències i situacions de les quals tots hem après i esperem que en sortim més forts.

Aquests dies ha anat de museus, hem vist el d'Història Natural, el British Museum i la Tate Modern Gallery. Entre constel·lacions, dinosaures, mòmies i art contemporani ens hem passat els dos matins. Per la tarda hem anat de vorera a vorera del Tàmesi visitant els punts més emblemàtics de la City movent-nos en metro (quin stress!!) Tant se val que el Big Ben i el Parlament Britànic estassin en obres, tanmateix hem vist moltes altres atraccions com el colorit barri de Notting Hill, el mercat bohemi Covent Garden o Hyde Park...

Demà marxem de bon matí amb l'il·lusió del qui sap que tornarà prest o tard.

4414mini4414miniIMG 4414

VIATGE DE FINAL DE SECUNDÀRIA 2018-2019. CRÒNICA DEL VIATGE

Bellver de la Cerdanya. Darrer dia

I ja hem arribat a l'últim dia del viatge; ens ha passat tan ràpid! Escrivim aquestes línies des del vaixell... el trajecte està sent plàcid de moment i si no hi ha imprevistos d'aquí ben poc serem a l'estació portuària.

Però bé, abans de tot això han passat un munt de coses...
Ens hem aixecat més prest que mai, abans de les 7 h i a contracorrent perquè havíem de fer moltes coses en poc temps! Aixecar-nos, endreçar l'habitació, dutxa, berenar a les 7,15 h, fer els maletots i motxilles i carregar-les al bus, revisar les habitacions per no oblidar res... ufff qui estréssss! Miraculosament, hem complert tots els objectius en tems récord i a les 9 h ja érem a La Molina amb els esquis i taules d'snow als peus.
I és que avui hem deixat l'alberg de La Bruna per no tornar-hi; des de l'estació alpina hem anat directe al port de Barcelona. I aquí ens agradaria esmentar que ens han tractat fantàsticament a La Bruna. En Josep, amant de Menorca i de tot el que prové de l'illa (incloent la seva dona) s'ha encarregat que no ens faltàs res a la nostra estada.
L'esquiada de 9 a 16 h. ha anat mel; com més en saps, millor t'ho passes... Pels que no havien esquiat mai el primer dia es feixuc, però amb la tècnica ve la velocitat i amb aquesta l'adrenalina... i algun cop blau! Els que ja havien esquiat han perfeccionat la seva tècnica i els debutants de ben segur que que hi tornaran prest o tard.
I nosaltres, els profes? En Cape, d'educació física, s'ha passat la majoria del temps baixant dels núvols des de les pistes més altes; n' Esperança de matemàtiques ha demostrat una destresa admirable que l'ha portat a baixar la pista negre junt amb un grup d'alumnes avantatjats; en Pepe a empentes i rodallons ha aconseguit mig aprendre a esquiar (yeeess!!) i en Joan Camps, "el pater" ja el coneixem, ha estat més al peu que al cim de les muntanyes, fent amistats i contactes amb el seu característic do de gents i facilitat de tracte. Ja té excusa per tornar-hi l'any que ve perquè aquest any li ha quedat molt per aprendre!
El trajecte en autobús ha estat ràpid i amb xubec inclòs per la majoria i en arribar a Barcelona encara hem tingut temps per fer un voltoi per Maremàgnum.
Finalment, l'equip de professors volem expressar que ha estat un plaer i hem fet feina molt a gust amb aquest grup d'alumnes tan entusiastes i divertits.

L’equip de professors

més fotografies

VIATGE DE FINAL DE SECUNDÀRIA 2017-2018. CRÒNICA DEL VIATGE

Dimecres 14 de març

portada2

El segon dia del viatge ens vam aixecar  amb solet i unes vistes als pirineus mig ensucrats. Vam partir cap a  la Seu d'Urgell per practicar piragüisme primer i ràfting després. Tot una experiència! els nostres alumnes es van portar com autèntics experts i van llançar-se a l'aventura sense problemes.
A la tarda vam pujar fins la Molina allà on ens esperaven per fer un circuit d'aventures als arbres. Vam tenir la oportunitat de fer d'Indiana Jones! cordes, tirulines, mosquetons... i fins i tot rebosar-se a la neu!
Vam tancar el dia amb jocs i música mentres qui volia mirava el partit del Barça/Chelsea ó va preferir fer un torneig de futbolin professors contra alumnes.