I NOLTROS, TENIM ESPERIT EMPRENEDOR?

Tens esperit emprenedor

Moltíssimes gràcies a en Joan Pons i Carlos Pons de l'empresa SOUTH ORIGINAL i en Jorge Garcelán i na Clara Marquès de COTOTO WIFI per la seva participació en l'acte d'avui al nostre centre organitzat pel departament d'Economia.

Xerrada emprenedors2Xerrada emprenedors1Xerrada emprenedors5

ALUMNES DE 4t ESO PARTICIPAN AL PROGRAMA I-EMPRÈN JOVE

Els projectes emprenedors 'Flytrash' i 'Desco Menorca' desenvolupats per alumnes de 4t d'ESO d'IAEE han participat dia 4 de maig a l'acte de presentació dels grups finalistes del programa i-emprèn jove 22/23, dut a terme a Palma de Mallorca. Amb aquest programa, desenvolupat per la Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica i l'Institut d'Innovació de les Illes Balears, amb el suport del professorat i un consultor extern, els alumnes s'han convertit en emprenedors i han creat i gestionat les seves pròpies empreses.

L'acte ha finalitzat amb l'entrega de premis que reconeixen i donen visibilitat als projectes més innovadors, treballats i estructurats. El projecte 'Flytrash' ha estat guanyador d'un segon premi valorat amb 500 €.

Enhorabona!

IAEE 2023 1IAEE 2023 2

IAEE 2023 4IAEE 2023 5

IAEE 2023 3

Podeu conèixer amb més detall els projectes a través de les seves pàgines web:

Flytrash

Desco Menorca

XVIII OLIMPÍADA D'ECONOMIA 2022

Marta Pons MartíNa MARTA PONS MARTÍ, el 29 de març, va participar a la XVIII Olimpíada d'Economia organitzada per la UIB i ha quedat en primera posició. L'Olimpíada d'Economia de les Illes Balears constitueix la fase local de l'Olimpíada Espanyola d'Economia. Els tres primers classificats participaran a la fase nacional de la XIII Olimpíada Espanyola d'Economia que es celebrarà a Sevilla els dies 20 a 22 de juny de 2022; de l'organització se n'encarrega la Facultad de Ciencias Empresariales de la Universidad Pablo de Olavide.

ENHORABONA MARTA!!!

GALA BENÈFICA A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ VICENÇ FERRER

Us informam que el proper divendres 27 d’abril els alumnes d'Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial han organitzat una gala benèfica al teatre del centre a les 19h. Hi haurà diferents actuacions: la batucada dels alumnes del centre, Alabat's Band, gimnàstica rítmica, cants, balls, monòlegs i la gran actuació de n’ÍNDIGO (de La Voz Kids).

L’entrada tindrà un donatiu de 3€ i tots els beneficis obtinguts aniran destinats a la Fundació Vicenç Ferrer per ajudar en la construcció d’una escola a Dodagatta (Anantapur), un dels llocs més pobres de l’Índia.

També hi haurà Fila 0 per tots aquells que voleu participar però no podeu assistir. En aquest cas, per favor, posau-vos en contacte amb el centre.

Us esperam a tots.

CARTELL Gala benèfica

EQUIP "LLIBERTAT", GUANYADOR A LES ILLES BALEARS DEL CONCURS EUROSCOLA !!

Els equips "LLibertat" i "Dignitat" formats pels alumnes d'economia de 1r de batxillerat s'han  classificat en primer i tercer lloc respectivament en la XXIII edició del concurs Euroscola, enguany  dedicat al 60 aniversari de la signatura del Tractat de Roma (1957-2017). L’objectiu d’aquesta convocatòria era el de reflexionar sobre el procés de transformació de la Unió Europea en un espai de llibertat, de justícia i de seguretat al llarg d’aquests seixanta anys, proposant com a tema central conèixer la Carta dels Drets Fonamentals de la Unió Europea, és a dir, el text que recull els principis i valors dels pobles i ciutadans de la UE, després de 60 anys de compromís i camí junts.

Els alumnes d'ambdós equips obtindran com a premi la participació en el Programa Euroscola del Parlament Europeu a la seva seu d'Estrasburg. Enhorabona!!