CURSA SOLIDÀRIA ALUMNAT UEECO

L'alumnat de l'aula UEECO ha participat d'una cursa solidària organitzada pel CEIP Pere Casasnovas. La iniciativa ha servit per recaptar fons per aconseguir un gronxador adaptat a la diversitat funcional de l'alumnat del centre de primària.

La carrera ha estat tot un èxit i n'Ivan, na Marjhori i na Gemma ho han fet de dalt de tot. Felicitats!!

Carrera solidària UEECO 1 2023

PROJECTE SON SAURA DELS ALUMNES DE TVA

El passat dimecres 15 de març, els alumnes de Transició a la vida adulta (TVA) del nostre institut, van anar a l'escola d'Educació Primària Pere Casasnovas a explicar el "Projecte Son Saura" que han estat treballant a l'àrea d'Educació Física des de principi de curs.

Els alumnes de UEECO i P5 de Pere Casasnovas van poder conèixer els objectius, aprenentatges, dificultats, valors i rutes que hem anat treballant durant aquests mesos.

L'experiència va ser tot un èxit!!

Enhorabona, Xavier, Adrià i Jonathan!!

Projecte Son Saura UEECO 1Projecte Son Saura UEECO 2

Projecte Son Saura UEECO 3Projecte Son Saura UEECO 4

JOCS I ACTIVITATS D'EDUCACIÓ FÍSICA

Gimnàs 2ESOAquestes setmanes, els alumnes de 2n d’ESO, estem anant al Gimnàs Ca Nostra (Sa Caleta) que, de forma desinteressada, ens cedeix les seves instal·lacions per poder desenvolupar el contingut de jocs i activitats de lluita de la matèria d’Educació Física.

Volem agrair al Gimnàs Ca Nostra la seva col.laboració. Moltes gràcies.

CLAUSURA DEL PROJECTE XALAPATIS

Els alumnes de 2n de TAAFE en pràctiques, han fet possible la jornada de clausura del projecte XALAPATIS que vam començar el passat més d'Abril a l'IES Cap de Llevant.

La jornada en format trobada es va celebrar a Ciutadella el passat divendres, i va concentrar 246 participants de 1r i 2n d'ESO del'IES Cap de Llevant, l'IES Josep Maria Quadrado i l'IES Mª Àngels Cardona.

Es va viure un ambient impressionant de participació, alegria i bon esperit competitiu.

Xalar jugant va ser la consigna principal. Una jornada gratificant, saludable i educativa. "Eduquem amb l'esport" és la campanya mare, que l'ajuntament de Ciutadella promou al seu municipi, i on s'inscriu el projecte XALAPATIS, que té el segell TAAFE.

Totes aquelles iniciatives de dinamització esportiva que tinguin els al·lots i al·lotes com a principals protagonistes han de rebre tot el suport possible.

Des del grup de 2n de TAAFE, volem agrair a tots els centres participants  i a tots els professors companys implicats per la  seva cooperació.

JORNADA DE CLAUSURA DEL PROJECTE XALAPATIS 2016

XALAPATIS

golbol

Els alumnes de 2n de TAAFE del  IES CAP DE LLEVANT actualment es troben en el tram final del cicle formatiu exercint el mòdul professional de Formació en un Centre de Treball (FCT), el qual es el darrer que cal superar per obtenir la titulació professional de TÈCNIC SUPERIOR ACTIVITATS FISIQUES I ESPORTIVES.

Part del contingut consisteix en la realització d’un programa anomenat XALAPATIS, orientat i assessorat per el professor tutor de FCT del seu centre educatiu, i també els tutor(s) representant(s) de l’Ajuntament de Ciutadella com  empresa col·laboradora del centre.

Es una iniciativa de l’ajuntament que forma part del programa Eduquem amb l’esport, el qual, entre altres, te la intenció de fomentar els hàbits saludables dels escolars.

El XALAPATIS, concretament, va adreçat principalment als joves de 1r i 2n d’ESO per incrementar la participació en activitats físiques i esportives en els primers patis del tercer trimestre en el propis centres educatius. També, pretén emprar aquestes pràctiques per a la difusió i educació en valors, millorar la convivència i per a l’adquisició d`hàbits saludables.