ALUMNES PREMIATS

RECONEIXEMENT A L'ESFORÇ I RENDIMENT ACADÈMIC

Tres alumnes de 4t ESO del curs 2021-22, Fiorenza Abigail Botteri la Cruz, Noa Moll Cortés i Thalia Pascual Benejam, van ser distingides el passat 14 de desembre per la Conselleria d'Educació i Formació Professional amb els Premis a l'esforç personal i al rendiment acadèmic excel·lent. Aquests premis tenen com a objectius principals potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l'esforç com a estímul que propiciava la motivació per als estudis i la formació personal, a més de valorar el rendiment acadèmic excel·lent. L'acte de lliurament tingué lloc a la Sala Multifuncional des Mercadal, amb la presència del conseller d'Educació i Formació Professional, Sr. Martí March. L'acte es va cloure amb una excel·lent actuació musical de Teresa Yuhua Salord Genestar, alumna de 4t ESO del nostre centre i de 4t de piano del Conservatori Professional de Música de Menorca, que cursa amb el Programa d'Ensenyaments Integrats (PEI).

La nostra enhorabona a Fiorenza Abigail, Noa i Thalia pel seu reconeixement públic a l'intens esforç realitzat durant els quatre cursos de l'ESO, i a Teresa Yuhua per la seva actuació.

Foto premi esforç diari Menorca 1Foto premi esforç diari Menorca 2

Foto premi esforÇ diari Menorca

Fotos de Gemma Andreu del Diari Menorca

Aquí podeu llegir la notícia publicada al Diari Menorca digital.

1r CONCURS DE NOVES NARRATIVES DEL FONS MENORQUÍ DE COOPERACIÓ

Marina Barceló, alumna del Quadrado, ha guanyat el 1r premi del Concurs de noves narratives per un món millor convocat pel Fons Menorquí de Cooperació.
El jurat va ressaltar la qualitat i l'originalitat de la narració, les descripcions potents de la distopia que compleix els objectius del Fons.

David Sabater i Michael Arias de l'IES M. Àngels Cardona han guanyat el 2n premi i la menció especial.

Premi FMC 1Premi FMC 2Premi FMC 3

RECEPCIÓ DE L'ALUMNAT AMB LES MILLORS NOTES DE LA PBAU 2022

El passat dilluns dia 11 de juliol va tenir lloc l’acte de recepció dels 20 alumnes amb millor nota de PBAU del curs 21-22 entre els quals hi va assistir na Marta Pons Martí alumna del nostre Centre. A l’acte, celebrat al Consolat de Mar de Palma, hi van participar la presidenta Francina Armengol, el conseller Martí March, el rector de la UIB Jaume Carot entre d’altres.

La comunitat educativa del Quadrado es suma en aquest reconeixement i aprofita per felicitar a la nostra alumna i desitjar-li un futur acadèmic brillant.

Premis PBAU 2022 1Premis PBAU 2022 2

PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2022

Lletrarrel 2022Ahir dimarts dia 10 de maig, va tenir lloc el lliurament de premis del Concurs Lletrarrel de narrativa curta i de poesia, que organitza cada any el departament de Català del centre amb motiu de la festa del llibre.

Els membres del jurat, compost per na Marga Mascaró i en Pepe Oliver del departament d'Anglès; en Diego Naranjo i n'Ana Sánchez de Castellà i n'Esperança Mayans d'Orientació, van premiar a les següents alumnes:

• Júlia Sintes Landa (1r d'ESO) amb el treball: 'La desaparició'.
  • Mar Florit Picó (3r d'ESO) amb el treball: 'Una trobada'.

Enhorabona a les dues!!

XVIII OLIMPÍADA D'ECONOMIA 2022

Marta Pons MartíNa MARTA PONS MARTÍ, el 29 de març, va participar a la XVIII Olimpíada d'Economia organitzada per la UIB i ha quedat en primera posició. L'Olimpíada d'Economia de les Illes Balears constitueix la fase local de l'Olimpíada Espanyola d'Economia. Els tres primers classificats participaran a la fase nacional de la XIII Olimpíada Espanyola d'Economia que es celebrarà a Sevilla els dies 20 a 22 de juny de 2022; de l'organització se n'encarrega la Facultad de Ciencias Empresariales de la Universidad Pablo de Olavide.

ENHORABONA MARTA!!!

Llaç ucraïna