ALUMNES PREMIATS

RECEPCIÓ DE L'ALUMNAT AMB LES MILLORS NOTES DE LA PBAU 2022

El passat dilluns dia 11 de juliol va tenir lloc l’acte de recepció dels 20 alumnes amb millor nota de PBAU del curs 21-22 entre els quals hi va assistir na Marta Pons Martí alumna del nostre Centre. A l’acte, celebrat al Consolat de Mar de Palma, hi van participar la presidenta Francina Armengol, el conseller Martí March, el rector de la UIB Jaume Carot entre d’altres.

La comunitat educativa del Quadrado es suma en aquest reconeixement i aprofita per felicitar a la nostra alumna i desitjar-li un futur acadèmic brillant.

Premis PBAU 2022 1Premis PBAU 2022 2

PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2022

Lletrarrel 2022Ahir dimarts dia 10 de maig, va tenir lloc el lliurament de premis del Concurs Lletrarrel de narrativa curta i de poesia, que organitza cada any el departament de Català del centre amb motiu de la festa del llibre.

Els membres del jurat, compost per na Marga Mascaró i en Pepe Oliver del departament d'Anglès; en Diego Naranjo i n'Ana Sánchez de Castellà i n'Esperança Mayans d'Orientació, van premiar a les següents alumnes:

• Júlia Sintes Landa (1r d'ESO) amb el treball: 'La desaparició'.
  • Mar Florit Picó (3r d'ESO) amb el treball: 'Una trobada'.

Enhorabona a les dues!!

XVIII OLIMPÍADA D'ECONOMIA 2022

Marta Pons MartíNa MARTA PONS MARTÍ, el 29 de març, va participar a la XVIII Olimpíada d'Economia organitzada per la UIB i ha quedat en primera posició. L'Olimpíada d'Economia de les Illes Balears constitueix la fase local de l'Olimpíada Espanyola d'Economia. Els tres primers classificats participaran a la fase nacional de la XIII Olimpíada Espanyola d'Economia que es celebrarà a Sevilla els dies 20 a 22 de juny de 2022; de l'organització se n'encarrega la Facultad de Ciencias Empresariales de la Universidad Pablo de Olavide.

ENHORABONA MARTA!!!

LVIII OLIMPÍADA AUTONÒMICA DE MATEMÀTIQUES 2022

08003

Na NÚRIA MARTÍ TORRENT, el passat mes de gener, va assistir a la LVIII Olimpíada autonòmica de Matemàtiques organitzada per la UIB i va quedar en tercera posició. Els tres primers guanyadors participaran a la fase nacional que es realitzarà entre el 31 de març i el 3 d'abril de 2022, a la Universitat Internacional d'Andalusia, a La Rábida. Les primeres sis persones de la fase nacional representaran a Espanya a l'olimpíada Internacional prevista per al proper mes de juliol a Oslo (Noruega).

Enhorabona, Núria, et desitjam molta sort!

XVII OLIMPÍADA AUTONÒMICA DE BIOLOGIA 2022

08003

En GERARD MESQUIDA CASALÍ, el passat 28 gener, va assistir a la XVII Olimpíada autonòmica de biologia organitzada per la UIB i va quedar en tercera posició. Els tres primers guanyadors, divendres 11 de febrer, es van reunir amb la comissió avaluadora que els explicà el procediment per participar en la fase estatal a Oviedo del 31 de març al 3 d'abril. Vuit dels deu guanyadors d'aquesta fase representaran a Espanya en les olimpíades Internacional i Iberoamericana el mes de juliol.

Enhorabona i molta sort Gerard, serà una gran experiència!

Llaç ucraïna