FESTA DE COMIAT DE 2n BATXILLERAT

Divendres 10 de juny l'alumnat de 2n de Batxillerat de la promoció 2022-2023 del Quadrado deixa l'institut per iniciar un camí nou. Amb anècdotes, consells, records, bon menjar i l'actuació d'Alabat's Band i Orgànic, els vam acomiadar i els vam desitjar molta sort.

Aquí teniu una mostra de com vam xalar! (més fotografies...)

Festa comiat 2BAT 01Festa comiat 2BAT 02

Festa comiat 2BAT 03Festa comiat 2BAT 04

REUNIÓ INFORMATIVA BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

Cartell bat. artsEl nostre batxillerat d'arts va adreçat a alumnat interessat en les arts escèniques, caracteritzades per la sensibilitat, l'expressió i la creativitat; amb inquietuds entorn les arts escèniques, el món audiovisual, els mitjans de comunicació, la producció i la gestió d'empreses del sector cultural.

Si en vols saber més, et convidam a assistir a la reunió informativa que hi haurà dimarts qui ve al nostre centre.

T'esperam!

OLIMPÍADES D'HISTÒRIA D'ESPANYA

Fabian Marquès PogonzaFabián Marquès Pogonza, alumne de 2n de batxillerat, ha obtingut la millor puntuació 707010 xv olimpiada historia espanya cartell.jpgdels participants de Menorca, a les XV Olimpíades d'Història d'Espanya convocades per la UIB el passat 21 d'abril. Dia 13 de juny tindrà lloc l'entrega de premis i diplomes als alumnes guardonats.

Felicitats, Fabián!!

MEDALLA DE PLATA A LES OLIMPIADES DE FÍSICA

Jan Cardell Moll, estudiant de 2n de batxillerat del nostre centre, ha obtingut la medalla de plata a les 34 Olimpíades de la Societat Espanyola de Física. La motivació, l'interès, la curiositat i les ganes d'aprendre més, l'han impulsat a ampliar els coneixements més enllà del currículum oficial. La medalla de plata és el millor reconeixement a tot aquest esforç i a la feina ben feta.

Enhorabona i molts èxits, Jan!

Notícia diari Menorca Olimpíades de Física Jan Cardell