TRIATLÓ TRIQUADRADO PLATJA GRAN

El passat divendres 7 de juny es va celebrar la primera edició del Triatló TRIQUADRADO IES JOSEP MARIA QUADRADO PLATJA GRAN.

Es tracta d'una prova que aglutina tres disciplines: nedar, velo i córrer. Aquesta activitat és el punt final d'una situació d'aprenentatge en què l'alumnat aprèn a conèixer-se a si mateix fent diferents tipus d'activitat física i en medis diferents, a controlar l'alimentació, el material, la superació personal, l'entrenament i molts altres aspectes que s'han anat posant de manifest i hem treballat durant aquest darrer mes.

Volem donar les gràcies a la Federació de Triatló de les Illes Balears (FETRIB), Elitechip, l'Ajuntament de Ciutadella i Paddle Tour Menorca per la seva col·laboració fent que aquest esdeveniment hagi estat possible.

Volem agrair molt especialment a l'alumnat de segon de Guia en el medi natural i temps lliure de l'IES Cap de Llevant per ajudar-nos en l'organització el dia de la prova.

Finalment, donar l'enhorabona a tot l'alumnat del nostre institut per l'esforç realitzat.

Departament d'Educació Física

CURSA SOLIDÀRIA ALUMNAT UEECO

L'alumnat de l'aula UEECO ha participat d'una cursa solidària organitzada pel CEIP Pere Casasnovas. La iniciativa ha servit per recaptar fons per aconseguir un gronxador adaptat a la diversitat funcional de l'alumnat del centre de primària.

La carrera ha estat tot un èxit i n'Ivan, na Marjhori i na Gemma ho han fet de dalt de tot. Felicitats!!

Carrera solidària UEECO 1 2023

PROJECTE SON SAURA DELS ALUMNES DE TVA

El passat dimecres 15 de març, els alumnes de Transició a la vida adulta (TVA) del nostre institut, van anar a l'escola d'Educació Primària Pere Casasnovas a explicar el "Projecte Son Saura" que han estat treballant a l'àrea d'Educació Física des de principi de curs.

Els alumnes de UEECO i P5 de Pere Casasnovas van poder conèixer els objectius, aprenentatges, dificultats, valors i rutes que hem anat treballant durant aquests mesos.

L'experiència va ser tot un èxit!!

Enhorabona, Xavier, Adrià i Jonathan!!

Projecte Son Saura UEECO 1Projecte Son Saura UEECO 2

Projecte Son Saura UEECO 3Projecte Son Saura UEECO 4

JOCS I ACTIVITATS D'EDUCACIÓ FÍSICA

Gimnàs 2ESOAquestes setmanes, els alumnes de 2n d’ESO, estem anant al Gimnàs Ca Nostra (Sa Caleta) que, de forma desinteressada, ens cedeix les seves instal·lacions per poder desenvolupar el contingut de jocs i activitats de lluita de la matèria d’Educació Física.

Volem agrair al Gimnàs Ca Nostra la seva col.laboració. Moltes gràcies.

CLAUSURA DEL PROJECTE XALAPATIS

Els alumnes de 2n de TAAFE en pràctiques, han fet possible la jornada de clausura del projecte XALAPATIS que vam començar el passat més d'Abril a l'IES Cap de Llevant.

La jornada en format trobada es va celebrar a Ciutadella el passat divendres, i va concentrar 246 participants de 1r i 2n d'ESO del'IES Cap de Llevant, l'IES Josep Maria Quadrado i l'IES Mª Àngels Cardona.

Es va viure un ambient impressionant de participació, alegria i bon esperit competitiu.

Xalar jugant va ser la consigna principal. Una jornada gratificant, saludable i educativa. "Eduquem amb l'esport" és la campanya mare, que l'ajuntament de Ciutadella promou al seu municipi, i on s'inscriu el projecte XALAPATIS, que té el segell TAAFE.

Totes aquelles iniciatives de dinamització esportiva que tinguin els al·lots i al·lotes com a principals protagonistes han de rebre tot el suport possible.

Des del grup de 2n de TAAFE, volem agrair a tots els centres participants  i a tots els professors companys implicats per la  seva cooperació.

JORNADA DE CLAUSURA DEL PROJECTE XALAPATIS 2016

Més articles...